Gå til innhold

Er mennene deres ofte på guttetur?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, omtrentlig aldri.

Men så er han ofte på turne med band, så han får mer enn nok av bortetid, selv om det er jobb.

Jeg er forsåvidt heller omtrentlig aldri på jentetur. Men veldig sosial i hverdagen med gode venner :-)

Ja, det er han 1-2 ganger i året.

Jeg er også på jentetur 1-2 ganger i året.

Også drar vi på tur med både jentegjengen og guttegjengen sammen (uten barn) en gang i året :)

I tillegg så drar vi på enda en tur med gjengen en gang i året, men da med barn :) og 2-3 turer med bare kjernefamilien.

Anonymous poster hash: b02d9...eac

Annonse

Næh han besøker bestekompisen i Trondheim ca en gang i året. Ellers er han som grodd fast hjemme.. På godt og vondt

Næh han besøker bestekompisen i Trondheim ca en gang i året. Ellers er han som grodd fast hjemme.. På godt og vondt

Hørtes ut som en kjedelig kar

Anonymous poster hash: 9fa05...932

Ca 4 ganger i året, helgeturer/langhelger synes jeg er greit, men er mindre glad i ukesturer... Han har reist på det også, men jeg synes ikke det er greit hvert år... Før vi fikk barn så kunne han reise så mye han ville uten at jeg brydde meg😜 men alltid kjekt når han kom hjem igjen altså ☺️👍

Hørtes ut som en kjedelig kar

Anonymous poster hash: 9fa05...932

Neida, vi har det bra sammen :)

Han er på jakt i litt over en uke på høsten og fisketur ca en uke på sommeren, ikke hver sommer men som oftest.

Jeg reiser på weekendturer/shoppingtur til en eller annen storby i europa ett par ganger i året.

Han er glad han slipper å være med å shoppe og jeg er sjeleglad for å slippe å fiske og ligge i telt :-)

Vinn-vinn situasjon :-)

Aldri, men jeg er aldri på jenteturer heller. Vi liker best å feriere sammen :) Skal sies at vi har ingen barn enda og frihet til å reise mye sammen så da prioriterer vi hverandre :)

Anonymous poster hash: ac234...dc5

Annonse

Sjelden de siste årene. 5 barn, og de 3 minste er tette. Har vært noen travle år, med endel sykdom. Men, nå er den yngste 3 år, og alt er mye lettere. Han skal på golftur 1 uke i høst. Unner han det!

Anonymous poster hash: 680e8...a6d

Han kan reise så ofte han vil og når han vil. Han er takk og lov en fornuftig og familieorientert mann så de avgjørelsene han tar om dette har jeg aldri hatt problemer med. Er barna og jeg syke et par dager før har han vett på å avlyse og han kan gjerne ta en tur på sparke om så er også.

Samme friheten har jeg. Vi avklarer med hverandre før vi sier ja men det har aldri vært noe problem.

Vi har begge to/tre turer i året.

Anonymous poster hash: 0057e...537

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...