Gå til innhold

Er mennene deres ofte på guttetur?

Anbefalte innlegg

Jeg mener han trenger en guttetur av og til. Han har ikke vært på ferie alene siden eldste ble født for snart 6 år siden. I dag kom han hjem og fortalte at en kompis ville ha ham med til USA i mai. Jeg ble kjempeglad og støtter ham 100 %. Tror han ble litt overrasket over at han ikke møtte mer motstand 😁 Er deres menn ofte ute på gutteturer?

Anonymous poster hash: 6d631...ad8

Fortsetter under...

Jeg mener han trenger en guttetur av og til. Han har ikke vært på ferie alene siden eldste ble født for snart 6 år siden. I dag kom han hjem og fortalte at en kompis ville ha ham med til USA i mai. Jeg ble kjempeglad og støtter ham 100 %. Tror han ble litt overrasket over at han ikke møtte mer motstand 😁 Er deres menn ofte ute på gutteturer?

Anonymous poster hash: 6d631...ad8

Ca 2 helger i året. Samme er jeg på jentetur. Ferien bruker vi sammen

Anonymous poster hash: c3a22...3af

Ikke noen turer til nå. Han er glad i å stå på ski og drømmer om tur til alpene eller andre utfordrende steder å stå på ski. Jeg har sagt at han får lov og det er bare å begynne å planlegge å dra med seg vennene sine...men ingenting ennå etter fire år sammen

Anonymous poster hash: 9b6ca...6e3

Det har han aldri vært så lenge vi har vært sammen. Det eldste barnet vært er fire år og jeg har vært jentetur en gang. Planene er en liten tur i juni for min del. Tror han aldri kommer til å reise på guttertur, tror ikke han gidder. Jeg skulle gjerne sett at han gjorde det :P

Anonymous poster hash: 9b89b...9ad

En helg i året. Han deltar hvert år i veteran-NM i håndball og da koster de på seg en langhelg på flott hotell i den byen NM foregår (Trodheim, Stavanger e.l.)

Han har aldri reist på ferie uten resten av oss og det har ikke jeg heller.

Anonymous poster hash: 0a68d...588

Annonse

Annonse

2-4 ganger i året. Stort sett helger/langhelger, men i år var han på en lengre tur til Alpene for å stå på ski. Han gir også meg stor frihet til å reise bort, men jeg har stort sett vært gravid eller ammet små barn de siste 7 årene, så det blir ikke så ofte foreløpig!

Aldri vært på over 20 år :(

Han reiser så mye i jobbsammenheng at det holder plent med våre ferieturer og de weekwndturene jeg drar han med på.

Jeg reiser med venninner 1-2 ganger i året og hadde virkelig unnet han en koselig tur avogtil også. Men når han ikke vil så maser jeg selvsagt ikke.

Nei ikke etter at minsten kom. Han jobber stort sett annenhver helg og noen ganger tre helger på rad, siden han har turnus. Og dermed lite overskudd til hoppsasa med gutta :) Prioriterer familien de resterende helgene han har fri.

Men om han tar en guttetur, så nekter jeg ha ikke. Skulle ta seg ut.

Det er mange år siden sist- men for min del måtte han gjerne tatt seg en tur et par ganger i året om han ville det. Men han er for hjemmekjær, og vil dessuten heller bruke penger og tid på familien og andre hobbyer.

Selv er jeg mer "eventyrlysten", og jeg drar på jentetur med jobbdamene mine en gang i året (med unntak av når jeg har baby), og evt en hyttetur i ny og ne med venninner. Sparer også opp til å kunne dra på tur med de jeg går i forening med- svigermor, hennes søster, mine svigerinner og mannens kusiner. :)

En helg i året. Han deltar hvert år i veteran-NM i håndball og da koster de på seg en langhelg på flott hotell i den byen NM foregår (Trodheim, Stavanger e.l.)

Han har aldri reist på ferie uten resten av oss og det har ikke jeg heller.

Anonymous poster hash: 0a68d...588

Haha, den megaorgien veteran håndball NM er hadde jeg søren ikke latt gubben dra på gitt...

Anonymous poster hash: 54a0f...c11

Han drar ikke utenlands, men er på jakt i en uke hver høst og 1-2 helger..

Unner han det, fordelen er kjøtt i frysa, og at han etter hvert tar med guttene våre slik at jeg får husmorferie samtidig. :P

Anonymous poster hash: d3352...92e

Nei, det har han ikke gjort en eneste gang etter at vi flyttet sammen. Men han er borte på jobbreiser noen døgn annenhver uke, og er da ute på tur og på byen med gutta fra jobben, så det blir jo litt det samme. På privaten reiser han mutters alene på fottur ca. en langhelg i året. Jeg derimot er på jentetur 1-2 ganger i året :).

Anonymous poster hash: a0100...3de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...