Gå til innhold

Lilly og Molly?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Synes nok det blir litt for likt, men er vel verre dersom de første bokstavene er like (Marie og Maria, Karen og Kari). Skjønne navn, da, selv om Molly ikke er min stil. :)

Forøvrig synes jeg det er vanskelig å se for seg voksne mennesker gå rundt og hete en rekke av de navnene som mange søte, små babyer heter nå, men når de blir voksne vil jo dette være "voksen"-navn. Så ikke tenk på det! Så lenge man ikke kaller barnet Lillesøtefløte Marshmallows Babyblue, så går det nok bra;)

Anonymous poster hash: 7ef84...2cf

Annonse

Hadde det kun vært Lilly og Molly så synes jeg at det går fint, men siden storebror heter Colin, så synes jeg ikke det. Da blir to navn svært like, og så skiller han seg ut :) Når man har to såpass like navn, så gjør man det litt vanskelig for seg selv når det kommer en nr. 3. F.eks. så hadde Lilly, Molly og Malte funket supert. Nå er jeg langt over gjennomsnittet opptatt av at navnene i søskenflokken skal passe sammen, men jeg ville nok ha sett meg om etter et annet navn til kommende lillesøster selv om Molly er et koselig navn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...