Gå til innhold

Hvilken vaskemaskin anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ut å kjøpe ny etter (nei, uff, det var leit :P )

Hvilken maskin har dere og er dere fornøyd? Hvilken anbefaler dere?

Vil ha display og vi er 3 stk. 2 voksne og 1 barn, 1 på vei

Anonymous poster hash: 8438d...b94
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nettopp kjøpt ny selv. Valgte en relativt dyr modell fra miele (de er mest driftssikre kom jeg frem tilmetter å ha pratet med diverse salgsfolk og googlet selv). Det de anbefalte på butikken var å kjøpe en maskin med børsteløs motor. Du får andre merker mye billigere enn miele. Reis på butikken og se hva de har.

Anonymous poster hash: 861bc...669

Skrevet

Har selv jobbet med hvitevare og har miele. Superfornøyd.

Skrevet

LG.

Handler på whiteaway, nettbutikk.

Skulle egentlig ha Mile. Men selgeren på Lefdal skulle vise meg alt annet, ble så sint. Dermed reiste jeg hjem og undersøkte på nettet.

Endte opp med LG tørketrommelen og vaskemaskin. levert på døra ble det også.

Anonymous poster hash: 478e0...b08

Skrevet

vi har electrolux vaskemaskin. aldri hatt ett eneste problem med den, og nå er den 7-8 år gammel 

Skrevet

Iallfall ikke kjøp AEG kombinert vaskemaskin/tørketrommel. Den røyk en måned etter at garantien vår gikk ut, og da jeg pratet med de som hadde med reklamasjon sa de at de heller anbefalte å kjøpe en ny maskin da servicen å få sjekket hva som var galt var såpass dyrt. 

Vi kjøpte en brukt Miele nå, og har hatt den i ca et år. Veldig fornøyd til nå iallfall. 

Anonymous poster hash: dc7c4...bad
Skrevet

Miele. Hatt min i 12 år nå, veldig fornøyd!

Anonymous poster hash: 51c8c...9c7

Skrevet

Miele. Var det ikke en på tilbud på Expert nå tro.

Anonymous poster hash: ab1e4...226

Skrevet

Har tidligere hatt 2 relativt dyre 6000 og 9000kr begge røk før og etter 5 år, digitalt. Kjøpte en rimelig 2800kr i 2008 og den har gått hver dag og funker ennå! Det er AEG. Har tro på det enkle, men litt stor trommel og bra omdreininger på sentrifugen over 1000-1500

Anonymous poster hash: 1280f...bc5

Skrevet

Har ei samsung med 9 kg kapasitet, er veldig glad i den.

Skrevet

Jeg skal ha en med stooor kapasitet, mellom 9 og 13kg 😁 gjerne en som veier tøyer og tilpasser vann- og såpemengde etter hvor mye tøy som vaskes. Men så har jeg en billig zanussi (eller hvordan det skrives) som vi kjøpte for 3000kr da vi flyttet hjemmefra for 8år siden. Den er det jo fader ikke noe galt med!! Den vasker, vasker og vasker og virker til å skulle gjøre det i 'evig tid'...!! 😱😡 har god tid til å spare opp litt penger, da 😝

Skrevet

Vi kjøpte toppmodellen til miele for ikke så lenge siden og er egentlig litt skuffa. Den vasker dårligere, hardere og sliter mer på klærne enn den gamle ariston maskina.

Anonymous poster hash: f9a43...141

Skrevet

Har en av de dyrere modellene fra Miele og er veldig fornøyd.

Skrevet

Kjøpte en Hoover kombinert vask og tørk. Greit å ha tørketrommel innimellom og på vaskina var det 8 kg. kapasitet så da ble det den :)

Anonymous poster hash: 8438d...b94
Skrevet

Har også en hoover, men som kun vaskemaskin. Kjempeskuffa over en så dyr maskin. Eneste programma som igrunn funker greit er 40 og 60 grader kulørt. Vasker ikke helt rent på ullprogram, men de andre programma ødelegger ulla.

Skrevet

Miele skal visst være bra.

Men sist gang vi kjøpte vaskemaskin så gikk vi for den billigste vaskemaskinen vi fant til 1500 kr, og den fungerer helt supert! Hatt den en del år, og klærne blir like rene som med en dyr maskin.

Anonymous poster hash: a2067...552
Skrevet

Vår 10 år gamle Bosch gikk nettopp fløyten og vi var godt fornøyd med den bortsett fra at den "bare" tok 6 kg og bråkte en del (var motoren som gikk og ville kostet 3000 kr å kjøpe ny). Valgte da en Miele med 8 kg kapasitet og med lite støy og mange funksjoner. Veldig veldig fornøyd.

Anonymous poster hash: f4dac...9f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...