Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Når jeg er ferdig med denne sa, er jeg klar for å prøve igjen. Men noen gode råd til hva jeg burde få i meg av vitaminer ol. Vil gjøre alt jeg kan for å unngå en ny sa. Og forhåpentligvis bli fort gravid igjen. Tar nå folat,men det er alt. Bør sikkert skjerpe meg litt i matveien å. Tar imot kjerringråd å :)

Fortsetter under...

Drikke grapefruktjuice! Øker mengden elslim! Du kan slippe å drikke den etter el om du vil, for da gjør den ingen nytte utenom vitaminer. Smaker litt beskt kan du si, men jeg merket stor forskjell :-) og ble gravid til slutt! Et glass til frokost:-) Ellers ligge med pute under rumpen 15 min etter samleie, og dytte papir om du er redd for søl i sengen i mens:P Vi hadde også samleie hver dag i 9 dager, men dette fordi jeg ikke fikk el før på dag 21 i syklusen, hadde det ikke vært for eltestene hadde vi sluttet med sengekos lenge før det! Hadde nemlig elslim i 8 dager, så trodde el var over.. Også må jeg bare si at mannen her ble sliten etterhvert av pliktsexen, så da jeg endelig fikk el ble løsningen at vi gjorde mye med "den" til rett før han kom, og så tok den inn. Haha for noen detaljer..men funket i hvertfall den prøveperioden:-) Lykke til!

Anonymous poster hash: 0a3bd...099

Ikke det samme som tropisk nei! Dette er den grapefruktjuice. Tror det er Sunniva som fører. Finnes på coop mega, ICA, meny.. Vet også at en del store kiwier har den. Usikker på Rimi og rema da jeg handler lite der:-)

Ikke det samme som tropisk nei! Dette er den grapefruktjuice. Tror det er Sunniva som fører. Finnes på coop mega, ICA, meny.. Vet også at en del store kiwier har den. Usikker på Rimi og rema da jeg handler lite der:-)

Ok, takk for svar! Da må jeg løpe og kjøpe den i dag :)

Annonse

Drikker man grapefruktjuice fra mensen er ferdig til el er ferdig? Vil bare slutte å blø sånn at vi kan fortsette prøvingen. Og skal bli flinkere med omega 3 tabletter. Sette de ved siden av folat tablettene eller noe, sånn at jeg husker på de.

Man kan drikke juicen hele perioden, uten at det er noe farlig :-) Selv synes jeg ikke den er spesielt god, så drakk den bare fra mens var ferdig og frem til el var ferdig. Et glass hver morgen! Får man jo gratis vitaminer også:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...