Gå til innhold

Ingen mens, kan jeg late som og ringe inn mens og starte om 3 uker på spray??

Anbefalte innlegg

Mistenker nemlig at kroppen hoppet over eggløsning denne måneden, og dermed ingen mens. Går vel rundt å venter på eggløsning. Vil ikke miste ivf plassen vår, kan jeg ringe sykehuset og late som at jeg fikk mensen idag? Jeg tenker, man starter jo på Synarela som stopper alt kroppen holder på med UANSETT ikke sant?

Anonymous poster hash: 9ef81...19b

Fortsetter under...

Du kan få primolut for å få en blødning. Ta kontakt med sykehuset i morgen. Tro meg, du har ikke lyst til å gjøre ting "feil" og risikere at hele forsøket blir mislykket. Håper TR dukker opp!

Anonymous poster hash: b9687...f28

Du må begynne ved en mens, et forsøk koster mye på fysisk og psykisk, og du vil vel ikke bruke bruke opp et forsøk ved å ikke gjøre det riktig. Be om en resept på primolut så får du mensen etter 10 dager. Det er dessverre alltid mye venting i IVF prosessen, og ting tar tid, og det er nesten det tøffeste med hele opplegget. Ring klinikken og si du mistenker at mensen ikke kommer denne mnd, og be om en resept. Ønsker deg masse lykke til, selv blir jeg ruger i morgen for sikkert 12 gang, har vært utrolig heldig å få 2 IVF barn:) Du kommer dit du og, bare prøv å hold motet oppe og vær tålmodig. 

Anonymous poster hash: 06d8b...bb6

Annonse

Du må vente. Mensen lar som regel vente på seg de gangene vi virkelig trenger den :) Men ta kontakt med klinikken eventuelt og hør med de. Kanskje de kan få igang mens med noe medisiner? 

Anonymous poster hash: f9609...da2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...