Gå til innhold

Facebookgruppen september 2014 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert en del som ikke var fått med seg at der finnes en Facebookgruppe for september 2014 :) gruppen er hemmelig og kan ikke søkes opp. Send meg en pm med navnet ditt hvis du vil være med så kan jeg legge deg til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg og, siden det er så lite aktivitet på sept her ;)

Skrevet

Tror jeg har svart alle nå og lagt til de som vil bli lagt til :)

Skrevet

Hmm, jeg har ikke fått opp gruppa eller svaret ditt.. :/

Skrevet

Hmm, jeg har ikke fått opp gruppa eller svaret ditt.. :/

Har sendt deg pm :)

Skrevet

Jeg helt klart ikke særlig datakyndig, for hvordan kan jeg finne deg, får så sende pm?

Jeg har søkt på FB, både gruppen (men som du skriver lar den seg jo ikke søke opp) og Marianne1986.... Hadde vert kjekt om jeg og kunne blitt med :)

Skrevet

Hehe, du må sende melding her på forumet! ;) (Regner med at du ikke vil legge ut det fulle navnet ditt her hvor alle ser det.) Hvis du er inne på din egen facebookprofil, kopier alt som står i adressefeltet i nettleseren, og send linken til Marianne her på forumet.

Skrevet (endret)

Jeg blir gjerne med, har sendt pm!

Endret av Beatemor venter nr 3
Skrevet

Jeg helt klart ikke særlig datakyndig, for hvordan kan jeg finne deg, får så sende pm?

Jeg har søkt på FB, både gruppen (men som du skriver lar den seg jo ikke søke opp) og Marianne1986.... Hadde vert kjekt om jeg og kunne blitt med :)

Har du kommet deg inn på gruppa? Hvis ikke så prøver jeg å sende deg en mld her så kan du sende meg navnet ditt :)
Skrevet

Det er Marianne som er admin i gruppa, har du sendt melding til henne?

Skrevet

Lettere om dere sender meg pm med navn da jeg ikke er her inne så ofte å leser :) mener jeg har lagt til alle nå og beklager om det tar litt tid, jeg er som sagt veldig sjeldent her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...