Gå til innhold

Ta med vogn til 2 åring eller leie av ving?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaringer? Om noen har bilde av en lånevogn så kom med det:) 

Skrevet

Vi lånte første gang, var bare en paraplytrille uten mulighet til å legge ned rygg eller trille noe særlig tur. Vi leide da en kjempefin vogn i en butikk for 15 euro for en uka. Playa de las americas. Vi har kjøpt en carena trille på tilbud som vi bruker på reise. Den har overlevd sikkert ti flyturer og har vært verdt hver krone.

Anonymous poster hash: 6837d...b64

Skrevet

Hvor skal dere? Vi hadde ikke med vogn til Gran Canaria, men kjøpte en grei paraplytrille det nede (Chicco / 70 euro). Vi skulle egentlig dratt med Ving men fant ut at det var mer lønnsomt å bestille flybillett og leie rekkehus på egenhånd, sparte flere tusen faktisk. Det jeg kunne lese meg til på nettet ifht leia av vogn via Ving var at man kunne være uheldig med leievogner (kjipe/dårlige/slitte).

Anonymous poster hash: 22437...7f5

Skrevet

Ja enig, ikke leie. du vet aldri hvordan vognens tilstand. Ta med egen

Anonymous poster hash: dd595...618
Skrevet

Trillene de har på Sunwing-hotellene iallfall er helt greie. Ryggen kan legges ned på de hotellene vi har vært på, men er dårlig solskjerming da. Også er de jo brukt og litt ekle hvis ungen skal sove oppi der på dagen, synes jeg da. Vi har alltid tatt med selv.

Anonymous poster hash: 3521d...f6e
Skrevet

Skal til tyrkia. Det som er viktigst for meg er jo at vogna er såpass at man kan trille litt rundt. Om det er av typen som hjula svinger helt rundt og er umulige å trille, så er det jo ikke aktuelt. Jeg har tatt med egen før, men da var jo ungen mindre. Og ser for meg at om leie vognene er greie, så ville det vært lettere. Men er som sagt avhengig av at den ikke er helt forj..... å trille, da blir det jo bare styr. Ringte ving, men de hadde ikke annen info enn at det var kalesje.

Skrevet

Vi lånte første gang, var bare en paraplytrille uten mulighet til å legge ned rygg eller trille noe særlig tur. Vi leide da en kjempefin vogn i en butikk for 15 euro for en uka. Playa de las americas. Vi har kjøpt en carena trille på tilbud som vi bruker på reise. Den har overlevd sikkert ti flyturer og har vært verdt hver krone.

Anonymous poster hash: 6837d...b64

Det hørtes jo supert ut! Men er jo ikke garantert at det finnes en sånn butikk i nærheten av der vi skal.

Skrevet

Trillene de har på Sunwing-hotellene iallfall er helt greie. Ryggen kan legges ned på de hotellene vi har vært på, men er dårlig solskjerming da. Også er de jo brukt og litt ekle hvis ungen skal sove oppi der på dagen, synes jeg da. Vi har alltid tatt med selv.

Anonymous poster hash: 3521d...f6e

samme erfaring, vi løste det "ekle" med å ha et pledd/håndkle i vogna. Var en del saltvannsflekker og solkremrester, men ellers velfungerende vogn :-)
Skrevet

Har leid av Ving på Sunwing resort og den var helt grei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...