Gå til innhold

Noen med erfaringer fra rehabiliteringssenteret AIR på Rauland?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal muligens søkes inn der.

Har møtt den "berømte veggen", etter årevis med stress og rovdrift på meg selv.

Lurer på om noen har erfaringer derfra?

Jeg skal søkes dit grunnet utbrenthet.

Anonymous poster hash: 84cc4...222

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, de er veldig dyktige der :)

Det er godt å være der. Det er ingen ferie, hverken fysisk eller psykisk. Det er program hver dag, og man går virkelig i seg selv når man er der. Men på en positiv og konstruktiv måte.

Man får et pusterom hvor man kan finne ut hvilke grep man må gjøre fremover og man får også begynt å bygge seg opp igjen.

Dyktige ansatte som er veldig hyggelige også.

Hvis du skal dit så ville jeg innstilt meg på å være der hele tiden, ikke dra hjem i helgene. Spesielt når du er utbrent så er det viktig å være i ro.

Det er snakk om at jeg også skal søkes dit igjen. Var der for noen år siden og god effekt av å være der. Nå har jeg imidlertid vært syk en lang periode, fikk ikke riktig diagnose, slik at det vil ta lang tid å bygge seg opp igjen fordi jeg også ble utbrent før jeg fikk riktig diagnose. Om jeg får innvilget søknad så ser jeg virkelig frem til det. Kanskje vi ses der ;)

Anonymous poster hash: 1aa87...b87
Skrevet

Ja, jeg var der i fjor. Både positivt og negativt for min del. Mange dyktige folk der, men følte ikke helt at de hjalp meg på riktig måte. Det er et ganske hardt treningsprogram, men jeg var godt trent og syns det var helt supert:) mange i gruppen følte at de ble presset til aktiviteter kroppen deres ikke tålte, litt slik "alle under en kam".

Jeg var i en flott gruppe og traff mange hyggelige mennesker der!

Anonymous poster hash: 36469...4f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...