Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Startet på dem for fire dager siden. Jeg skal gå på disse over sommeren slik at jeg skal kunne utsette mensen. Blir så dårlig av mensen, og vi skal på intet mindre enn tre turer som kræsjer med de tre neste periodene mine med mensen. Hører det er mange som blør endel på begynnelsen, og lurer på om noen her har erfaringer? Jeg blør nå på fjerde dagen like mye som første dagen, og det har jeg aldri gjort tidligere. Anonymous poster hash: 948c3...d51
Anonym bruker... Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Jg brukte de før men byttet etter tre måneder. Jeg blødde stort sett to-tre uker jg mens jg gikk på de. Og det bare poppa opp masse kviser og jg hadde ofte vondt i hodet.. Sa dette til legen og fikk beskjed om og bytte med engang.. Har også hørt om flere som blør mye av de. Ring legen din og bytt du:)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Brukte loette i 4-5 år, var veldig fornøyd. Mensen kunne jeg nesten stille klokka etter, og menssmertene ble dempet. Det eneste jeg kommer på er at da jeg en gang prøvde å hoppe over mensen to ganger etter hverandre, så begynte jeg å blø likevel. Det funket alltid greit å hoppe over en gang, men ikke to. Så det bør du jo vere obs på at kan skje, dersom hensikten er å hoppe over mensen... Anonymous poster hash: 51100...01b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå