Gå til innhold

Noen her som har Subaru Forester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal prøvekjøre denne bilen, 2014-modell, men ville bare høre litt om andres erfaringer først. Dere som har den, vil dere anbefale den? Er dette en romslig bil? Vi har 3 barn der 2 sitter i bilsete.

Anonymous poster hash: 3ae1e...2f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren har en litt eldre modell, og sønnen min har akkurat bestilt en 2014 modell. Datteren min er veldig godt fornøyd med sin, og sønnen min likte bilen så godt etter prøvekjøring at han bestilte. Har sittet i baksetet på begge biler og det er grei plass.

Denne modellen sto også på listen vår, men jeg synes den er noe kjedelig og gammelmodig i utseende. Men det er en trygg og driftsikker bil.

Skrevet

Faren min har en 2013-modell og han er veldig fornøyd. Jeg synes utseende ikke er så bra, men ellers får du mye for pengene.

Anonymous poster hash: d34c2...32a

Skrevet

Vi har en som er 2,5 år gammel.

Den har god plass fremover i baksetet. Dvs det er god plass til bena og man kan fint ha barnesete bak uten at man må sitte knekt frem i frontruta. MEN OBS! Den har absolutt ikke plass til 3 barneseter i baksetet! Det er faktisk ikke lov å ha barnesete i midten en gang. Om man skal ha 3 barn i baksetet må det være uten seter. Vi har to seter (en smal beltestol og en babystol med base), og da er det så vidt plass til at en liten 5-åring kan sitte i midten. (Og da sitter ikke den 5-åringen godt)

Det er også ganske liten plass i bagasjerommet til å være en såpass stor bil. 

Mulig det er bedre i 2014-modellen altså, men vi må iallfall bytte bil om vi skal ha 3 barn. 

Ellers er vi kjempefornøyde med bilen, den er super å kjøre. 

Anonymous poster hash: 27480...d9e
Skrevet

Vi har hatt det, i mange mange år. ELSKET den bilen.

Vår datter satt bakovervekt til hun var 5 år.

Bilen var det ALDRIG noe tull med, utrolig driftsikker.

KANON på vinteren.

Vi byttet, forde vi fikk dårligere råd, og foresteren var dyr, den brukte svært mye drivstff, nå var det riktignok automat og turbo vi hadde da.

Så vi byttet inn i noe laqngt billigere, men himmel som jeg savner foresteren vår......

Anonymous poster hash: 19518...59b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...