Gå til innhold

Kan man lage vafler av Toro pannekakerøre?

Anbefalte innlegg

Ai, har satt meg selv i en litt lei knipe. Lovet ungene vafler i kveld, når de kommer hjem fra en aktivitet. Stor jubel. Var sikker på at jeg hadde en pose Toro vaffelmiks i skapet (sånn pose), men når jeg tar den frem viser det seg at det er pannekakemiks. 

Jeg har ikke mel i huset, så kan ikke lage egen vaffelrøre. Men det burde vel gå an å bruke pannekakerøren i vaffeljernet? Vaffelrøre og pannekakerøre er vel mye det samme? 

Noen som har prøvd?

Anonymous poster hash: 6ad2e...466

Fortsetter under...

Den er nok litt tynn, men det skader vel ikke å prøve? Men hvorfor ikke bare lage pannekaker, de bryr seg vel ikke så mye om det blir det ene eller andre? ;)

Anonymous poster hash: 36be7...32a

Å jo du, det gjør de! Mine barn er nemlig av den utrolig sjeldne sorten som ikke liker pannekaker - men vafler elsker de! Selv om den hjemmelagde røren jeg lager, er nesten identisk - bare litt mer smør pluss sukker i vaffelrøren. 

Hva tror du om å bruke 10 dl vann i røren, ikke 12? Og en dæsj olje?

HI

Den er nok litt tynn, men det skader vel ikke å prøve? Men hvorfor ikke bare lage pannekaker, de bryr seg vel ikke så mye om det blir det ene eller andre? ;)

Å jo du, det gjør de! Mine barn er nemlig av den utrolig sjeldne sorten som ikke liker pannekaker - men vafler elsker de! Selv om den hjemmelagde røren jeg lager, er nesten identisk - bare litt mer smør pluss sukker i vaffelrøren. 

Hva tror du om å bruke 10 dl vann i røren, ikke 12? Og en dæsj olje?

HI

Tja, hvorfor ikke? :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...