Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Jeg har vært sammen med mannen min i mange år, når vi møttes syns jeg at han hadde utrolig lys stemme, hørtes nesten ut som ei jente. Men han hadde andre gode kvaliteter så vi ble et par, samboere etter hvert osv.. men jeg har egentlig aldri greid å venne meg til at han har så lys stemme. Jeg trodde jeg skulle bli vandt til det, men etter 10 år har jeg ennå ikke gjort det. Jeg kjenne jo såklart stemmen hans nå på en måte. Har opplevd andre som har kommentert det også så det er ikke bare meg som tenker over det. (Ikke så negative kommentarer da ) Noen tips til å ikke bry seg så mye om det? Anonymous poster hash: 3c4dc...71c
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 Fokuser på de gode egenskapene til mannen din. Mannen min er helt fantastisk som person, den snilleste og vakreste jeg vet om. Men han er ikke særlig smart, inn i mellom irriterer det meg når han ikke forstår ting jeg mener er helt elementært. Men når jeg begynner å irritere meg så tenker jeg på de andre gode egenskapene hans, hvor utrolig snill han er osv. Så begynner jeg å tenke litt på mine egne feil og at ingen er perfekte. Anonymous poster hash: 8a462...7ad
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 Du har levd med det så lenge nå så hvorfor bry seg? Han er jo mannen din uansett han! Sikker verdens beste også Anonymous poster hash: 62e7b...797
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #4 Skrevet 5. april 2014 Hvis det er det eneste som irriterer deg etter 10 år så må jeg si at jammen er du heldig! Anonymous poster hash: 87311...b4b
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #5 Skrevet 5. april 2014 Mannen din flørtet med en dame i butikken i dag... Anonymous poster hash: 49086...66c
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #6 Skrevet 5. april 2014 Wahaha! Tenkte jeg også! Mannen din flørtet med en dame i butikken i dag... Anonymous poster hash: 49086...66c Anonymous poster hash: 82e31...7b2
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #7 Skrevet 5. april 2014 Noen ganger kan man henge seg opp i ubetydelige ting.. fikk meg til å tenke på x`n min som var 1,5 cm lavere enn meg.. det var jo i det store og hele helt ubetydelig, men jeg irriterte meg ganske mye over det for det.. vi varte i 8 år, og jeg tenkte at neste kjæreste skal ihvertfall være høyere enn meg! Har ingen gode råd dessverre, men du kan jo tenke litt over hva det betyr for deg, hva ville vært annerledes dersom stemmen hadde vært mørkere..Har det egentlig noe å si? Er det hva ande tenker som plager deg? Ellers så kan du jo forsøke å tenke og innbille deg selv at det er sexy med menn med lys stemme :-P Anonymous poster hash: ce3b0...41d
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #8 Skrevet 5. april 2014 Kræsj bilen hans så begynner han sikkert å brøle med den lyse stemmen sin. Så blir han forhåpentligvis hes og da har dere make up sex mens han snakker dirty til deg med den hese stemmen. Så får du nyte det så lenge det varer. Evt. Gjøre han sint igjen. .... Anonymous poster hash: f1a93...7cb
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #10 Skrevet 5. april 2014 Kræsj bilen hans så begynner han sikkert å brøle med den lyse stemmen sin. Så blir han forhåpentligvis hes og da har dere make up sex mens han snakker dirty til deg med den hese stemmen. Så får du nyte det så lenge det varer. Evt. Gjøre han sint igjen. .... Anonymous poster hash: f1a93...7cb Ja dette kan du prøve. Anonymous poster hash: 8c1bd...572
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå