Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i Ålesund så regning på til alikevell mens jeg Evt har gratis boplass i Oslo.. Plutselig ble det vanskeligere og velge.. Til mer jeg ser og regner til

Mindre klok blir jeg! Trenger hjelp erfaring og tips:)

Skrevet

Skulle stå reising ikke regning:)

Skrevet

Hei :-) ser på andre tråder at du tenker inseminasjon. Det tror jeg er billigere ja. Og enklere med donor ettersom jeg har forstått :-) mange av klinikkene har noen donorer på lager så det bare er å plukke ut en donor når du skal insemineres. Eller du kan selvsagt bestille selv fra sædbanken.

Billigste sted tror jeg tar ned mot 1500 for inseminasjonen, og anonym donor tror jeg koster drøye 2000 for et strå. Og det går raskt å komme igang i Danmark, ingen ventetid :-)

Skrevet

Og du behøver jo ikke overnatte der heller, selve inseminasjonen tar jo få minutter. Så sparer du overnattinga.

Skrevet

Jeg må ha åpen donor.. Ser det er noen billige med de klinikkene ligger i Århus som ligger litt lenger inne i Danmark vist man tar båt.. Problemet er at samboeren min som skal gå gravid har flyskrekk.. Så fly er uaktuelt:)

Skrevet

Har sett på stork og sellmerklinikken :)

Skrevet

Jeg har hatt mange forsøk på Stork :-)

Siden dere ikke skal ta fly, tenker dere å reise med bil, båt eller buss? Buss og båt er supert til Køben iallefall :-)

Skrevet

Det er iallefall enkelt og greit med Danmark :-)

Hvis jeg har forstått det riktig er det dyrt og mer styr med donor her i Norge.

Skrevet

Ja i Norge må vi jo bestille sæd selv ser d ut som:)

Skrevet

Klinikken bestiller sæden, men du får velge selv. Ihvertfall på Medicus :) opplever ikke det som noe styr, finner noen alternativ og klinikken ordner resten. Har ingen erfaringer med Danmark :)

Skrevet

Som regel billigere i danmark ja :) Vi brukte ca 28 000kr i dk, vi ble gravide på 3 forsøk. Da har jeg også regnet med reise. 

Anonymous poster hash: 670ca...74b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...