Cl88 Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Jeg bor i Ålesund så regning på til alikevell mens jeg Evt har gratis boplass i Oslo.. Plutselig ble det vanskeligere og velge.. Til mer jeg ser og regner til Mindre klok blir jeg! Trenger hjelp erfaring og tips:)
Tidenerinne Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 Hei :-) ser på andre tråder at du tenker inseminasjon. Det tror jeg er billigere ja. Og enklere med donor ettersom jeg har forstått :-) mange av klinikkene har noen donorer på lager så det bare er å plukke ut en donor når du skal insemineres. Eller du kan selvsagt bestille selv fra sædbanken. Billigste sted tror jeg tar ned mot 1500 for inseminasjonen, og anonym donor tror jeg koster drøye 2000 for et strå. Og det går raskt å komme igang i Danmark, ingen ventetid :-)
Tidenerinne Skrevet 5. april 2014 #4 Skrevet 5. april 2014 Og du behøver jo ikke overnatte der heller, selve inseminasjonen tar jo få minutter. Så sparer du overnattinga.
Cl88 Skrevet 5. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2014 Jeg må ha åpen donor.. Ser det er noen billige med de klinikkene ligger i Århus som ligger litt lenger inne i Danmark vist man tar båt.. Problemet er at samboeren min som skal gå gravid har flyskrekk.. Så fly er uaktuelt:)
Tidenerinne Skrevet 5. april 2014 #7 Skrevet 5. april 2014 Jeg har hatt mange forsøk på Stork :-) Siden dere ikke skal ta fly, tenker dere å reise med bil, båt eller buss? Buss og båt er supert til Køben iallefall :-)
Tidenerinne Skrevet 5. april 2014 #8 Skrevet 5. april 2014 Det er iallefall enkelt og greit med Danmark :-) Hvis jeg har forstått det riktig er det dyrt og mer styr med donor her i Norge.
Cl88 Skrevet 5. april 2014 Forfatter #9 Skrevet 5. april 2014 Ja i Norge må vi jo bestille sæd selv ser d ut som:)
mam&mam Skrevet 7. april 2014 #10 Skrevet 7. april 2014 Klinikken bestiller sæden, men du får velge selv. Ihvertfall på Medicus opplever ikke det som noe styr, finner noen alternativ og klinikken ordner resten. Har ingen erfaringer med Danmark
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #11 Skrevet 7. april 2014 Som regel billigere i danmark ja Vi brukte ca 28 000kr i dk, vi ble gravide på 3 forsøk. Da har jeg også regnet med reise. Anonymous poster hash: 670ca...74b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå