Gå til innhold

Noen her som har erfaring med Green peel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer sterkt å ta dette. Men blir resultatet så bra som bildesøk på Google tilsier?

Og hvordan blir det da evnt med soling etterpå? (Skal 2 uker til Hellas i august).

Hilsen hun med pannebildet ;)

Anonymous poster hash: 09d54...6f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Vil helst unngå å bruke 4000kr + hvis ikke det virker..

Skrevet

Jeg har tatt det flere ganger. Men fått det gratis av en venninne som er hudpleier. Uansett må du holde deg unna solen de første ukene og bruke solfaktor 50. Ville ikke tatt det på sommeren. Men vår/høst

Anonymous poster hash: e013f...109

Skrevet

Går det greit å ta det nå tror du? Vil jeg være klar for sommerens sol til juli/august?

Var du fornøyd med resultatet?

Skrevet

Jeg tok det sist for et par uker siden. Ja du kan fint ta det nå. Fikk veldig bra resultat men det avhenger også av at du bruker hudpleieprodukter fra før av. Dvs rens, eksfolering, masker, boostere osv... dvs at du tar vare på huden fra før.

Blir akkurat som å gå til frisøren men aldri kure håret hjemme, bruke riktige produkter hjemme osv. Da føler man seg fin i to dager før man er back to basic.

Skrevet

Jeg bruker bare vann og klut nå, og fuktighetskrem for fet hud.. Er det ikke vits å ta det da? Kan jo stelle huden etterpå da, med anbefalte produkt.. Eller?

Skrevet

Joda men hvis du skal fortsette med green peel så får du mye mer for pengene hvis du tar vare på huden mellom behandlingene . Dvs peeler (eksfolierer) huden et par ganger i uken og legger på en maske etter det. Ellers vil det alltid ligge døde hudceller på toppen av huden og da vil ingen produkter trekke inn.

Du får nok noen tips hos hudpleier :) men ville unnet huden min noe annet enn bare vann og såpe i det daglige. Hvertfall vis jeg skulle brukt tusenvis av kroner på hudpleiebehandling. for det er ingen mirakelkur :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...