Gå til innhold

tips til blomstrer til dåp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha dåp for sønnen vår om ca en mnd. Vi skal pynte enkelt og fint. Planen er å kjøpe et par hvite orkideer, ett til gavebordet og ett til vårt bord. Og ellers kjøpe kunstige orkideer, klippe av selve blomstene og strø de på bordene. Høres det greit ut?

Andre forslag? Vet at det er in å farge blomstene med konditorfarge. Blåfargen vi skal bruke er lys turkis. Vil ikke ha oppsatser.

Anonymous poster hash: b2b5b...b33

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg brukte hortensia. Klippet de av selv planten og la de i skåle med vann.

Anonymous poster hash: 26a35...1fb

Skrevet

Vi brukte også hortensia, de er flotte synes jeg.

Hadde et par store i potter i tillegg til at vi klippet blomstene av et par planter og la de i skåler på bordene.

Det blir kanskje litt tidlig for syrin, men jeg synes de lilla syrinene også er kjempefine å ha i vaser..

Jeg ville droppet kunstige orkideer, men det er bare min personlige smak, liker dere det velger dere det :)

Anonymous poster hash: ec3a7...801
Skrevet

Vi brukte tulipaner. Eeelsker tulipaner:)

Anonymous poster hash: 4aac8...903

Skrevet

Liker egentlig ikke kunstige blomstrer men de jeg har sett av orkideer ser ekte ut, og det er enkelt, trenger ikke vann til de. Tulipaner er fine og :)

Skrevet

vi brukte blå hortensia i dåpen til minstemann og rosa i dåpen til lillemor:) fine blomster man kan ta med hjem etterpå;) holder lenge gjør de å.. hehe:)

Annonse

Skrevet

Brukte også Hortensia. En av dem står i hagen og blomstrer hver sommer:)

Skrevet

Men syns ikke at blå hortensia passer med turkis pynt. Min mening iallefall.

Skrevet

Vi hadde masse markblomster i flere små vaser, det var fantastisk fint og vårlig. På samme tidspunkt, april- mai..

Anonymous poster hash: 69842...b3a

Skrevet

Vi hadde dåp i september, ikke sesong for hverken markblomster eller tulipaner, så vi gikk rett og slett for roser.

Skrevet

Siden jeg bor nordpå så spørs det om vi finner markblomstrer her da, men et fint tips :)

Skrevet

Vi hadde namnefest i dag, pynta med roser.

Skrevet

Jeg synes det er penere med blomster i pene potter, eller avkuttede i vaser, ser ryddigere ut enn å strø de utover bordet...

Anonymous poster hash: ec3a7...801

Annonse

Skrevet

Vi hadde hvite roser og brudeslør oppi glassvaser med sånne blå geleballer oppi. Det får du kjøpt billig på ebay..er små kuler som utvider seg i kontakt med vann så det blir baller istedet for vann i vasen.. fint å dekorere med :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...