Gå til innhold

Når er barna for store til lekestue??

Anbefalte innlegg

Vi har fått bygd DEN fine lekestua til ungene!!!!

Men nå når jeg denne uka har holdt på å innrede den så er det ikke fritt for at jeg har tenkt......er de snart for store kanskje?? Eldste går i andre, er 7 1/2 og mellomste er 6.

Har ei til på snart 2 altså, så hun er jo ikke for stor...hehe:) Men burde kanskje bygd den før??

Anonymous poster hash: 20317...c42

Fortsetter under...

Men kjære, hvor er fantasien din?

Når de er for gamle til lekestue er det bare å piffe litt på innredningen.Ut med lekestuemøblementet, inn med en liten toseters sofa, hvis det er plass, eventuelt en eller to gode stoler. Mal om i spreke farger, og dekorer med plakater i henhold til ungenes interesser.Unger som blir for gamle til lekestuer, er gjerne i akkurat passe alder for å ønske seg et kult klubbhus... 

:-)

Anonymous poster hash: 4ccbe...cc9

Mine barn på 11 og 9 år bruker lekestua mer nå enn før. Nå er det hemmelige klubber og de styrer mye med venner der. Lekene er kastet ut, for nå skal de ha sitteplasser og bord til å skrive på. Sove i den har de også gjort. De og en nabogutt sov der ofte i sommer, noe de har planer om i år også.

Jeg brukte lekestua hjemme lenge, for der kunne jeg trekke meg vekk. Få fri i fra storesøster, der ville hun nemlig ikke være. Tenk om noen så hu gå inn i en lekestue.. Så for meg var det mitt fristed.

Anonymous poster hash: 98523...855

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...