Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Hva kan man gi i dåpsgave til en 5åring?? Anonymous poster hash: d0b9f...f5b
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 Gutt ja.. Anonymous poster hash: d0b9f...f5b
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 Tursekk, sovepose, ståltermos med gravert navn, fiskestang, stormkjøkken, speiderkniv, telt og slike friluftsting som er en veldig greit å ha tilgjengelig hele oppveksten. For selv om foreldrene kanskje ikke er noen friskuser selv så blir det garantert skoleturer o.l. hvor det kommer til nytte. Anonymous poster hash: c4e92...48a
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 Bunadssølv. Anonymous poster hash: 931de...db2
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #5 Skrevet 4. april 2014 Spør foreldrene?? Vi skal ha dåp snart og alle gjestene har spurt hva vi ønsker. Men barnet er 5 mnd. Anonymous poster hash: d388f...93c
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #6 Skrevet 4. april 2014 d388f...93c [/acronym] Veeel, vi ER foreldrene.. Jeg er helt blank på hva han skal få.. De andre barna fikk ikke dåpsgave med oss, men de var baby.. Så siden han er så stor, så tenker jeg at han må få noe, et eller anna, men jeg aner ikke hva.. Anonymous poster hash: d0b9f...f5b
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #7 Skrevet 4. april 2014 Tursekk, sovepose, ståltermos med gravert navn, fiskestang, stormkjøkken, speiderkniv, telt og slike friluftsting som er en veldig greit å ha tilgjengelig hele oppveksten. For selv om foreldrene kanskje ikke er noen friskuser selv så blir det garantert skoleturer o.l. hvor det kommer til nytte. Anonymous poster hash: c4e92...48a Mange fine tips her:) Takk:) Anonymous poster hash: d0b9f...f5b
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #8 Skrevet 4. april 2014 d388f...93c [/acronym] Veeel, vi ER foreldrene.. Jeg er helt blank på hva han skal få.. De andre barna fikk ikke dåpsgave med oss, men de var baby.. Så siden han er så stor, så tenker jeg at han må få noe, et eller anna, men jeg aner ikke hva.. Anonymous poster hash: d0b9f...f5b Okey, trudde dere var gjester. Vi gir ikke annen dåpsgave da festen er gaven fra oss. Anonymous poster hash: d388f...93c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå