Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #51 Skrevet 5. april 2014 Våre reiste seg og gikk langsmed og "hoppet" i sofaen ved ca 6-7 mnd alder også. Spesielt yngste krabbet superfort ved 5 mnds alder. Jenter. De er grådig hjulbeinte når de går så tidlig, men er rette og fine i bena nå. De bruker veldig store sko, og jeg har hørt at beinet i føttene gjerne utvikler seg fortere når de bruker føttene slik. Ingen foreldre må stresse fordi barna ikke er så tidlig ute, og for all del - ikke bruk gåstoler o.l.! Men la de gjerne gå barbeint om dere har varme gulv. Strømpebukse er "hemmende". Anonymous poster hash: ed242...391
Prøverpåentil Skrevet 5. april 2014 #52 Skrevet 5. april 2014 Jeg husker ikke når vår begynte å reise seg. Men hun vaglet og gikk uten støtte når hun var 9 måneder!
Sint naken biltyv Skrevet 5. april 2014 #53 Skrevet 5. april 2014 Det er vel i tidligste laget... barn med adhd er ofte ute slik. Er barnet veldig urolig og aktivt?Anonymous poster hash: 1ac1c...6b1 Her sa helsesøster at det du sier var en vanlig misforståelse. Ingen tegn overhodet på ADHD her, og barnet går nå i 4. Klasse og er vel heller klassens roligste;-)Anonymous poster hash: 8ece2...fe8 Sikkert ikke slik alltid. Men 2 av mine venninner har barn med adhd og de "klatret" på veggen og var veldig tidlig ute med å gå. De hadde fått beskjed om at så tidlig gåing ofte var tegn på litt over snittet rastløshet ofte knyttet til adhd. Anonymous poster hash: 1ac1c...6b1 Det fikk jeg beskjed om også, av overlegen på bupa for noen uker siden. Stemmer på vår jente.
Sint naken biltyv Skrevet 5. april 2014 #54 Skrevet 5. april 2014 Stesønnen min gikk da han var 9 mnd og han har adhd. Anonymous poster hash: 6d038...f03 Ja, men da er det sånn da. Der er beviset. Alle dere som har babyer som går ved 7-9 måneders alder, det ER ADHD! Anonymous poster hash: 45848...126 Det er det jo ingen utenom deg som har skrevet. Så usakelig du er
klg,2 boys now:) Skrevet 5. april 2014 #55 Skrevet 5. april 2014 Du mener gå rundt bordet?det er jo helt vanlig i den alderen.
SuperFries Skrevet 5. april 2014 #56 Skrevet 5. april 2014 Min datter gikk huset rundt da hun var 8,5 mnd. Hun reiste seg bare rett opp fra gulvet en dag, og så var det gjort. Holdt seg aldri til noe heller. Ingen ADHD å skimte her.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #57 Skrevet 5. april 2014 ingen går når de er 5mnd, dummeste jeg har hørt..men hadde du sagt 7mnd hadde jeg trodd mer på deg Anonymous poster hash: 3de56...e6e
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #58 Skrevet 5. april 2014 ingen går når de er 5mnd, dummeste jeg har hørt..men hadde du sagt 7mnd hadde jeg trodd mer på deg Anonymous poster hash: 3de56...e6e Å jo, det går an. Ikke uten støtte, men at de drar seg opp og holder seg går fint an. Det har jeg sett med egne øyne! Anonymous poster hash: 430fd...c40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå