Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #26 Skrevet 4. april 2014 Min sønn gjorde også det samme. Han er i dag en gutt på fem år som er sterk i kroppen, og har alltid liggi litt foran motorisk. Eneste "problemet" jeg har merket så langt, var følelsen av at jeg aldri fikk ha "skikkelig" baby. Han rullet alle veier og dro seg bortover gulvet rett før tre mnd alder..Anonymous poster hash: a01a4...ac1 Hehe, kjenner meg igjen der ja:) Nå er min enda eldre men ingen plager, ute tidlig med egentlig alt og selv om han begynte på skolen når han var 5,5 år(bursdag i romjulen) var han den eneste som kunne lese. Det har jevnet seg ut såklart, men han tar enda alt veldig lett. Tar alt av fysisk aktivitet veldig lett og lærer seg alt raskere enn gjennomsnittet og han er også veldg flink faglig. Det var noen her som var veldig bastante i sine uttalelser, og bruken av ordet "ofte" ble litt påfallende når de ikke hadde annet å vise til. Vi er på et mammaforum og jeg tolker HI slik at hun kanskje var litt småbekymret. Det er kanskje nytt for henne, at alle rundt henne har hatt barn som er senere utviklet. Å da komme med påstander om adhd og fremtidige skjelettplager blir helt latterlig. Hva mener dere HI skal gjøre da? Nekte barnet reise seg fordi dere påstår dere har rett?? Anonymous poster hash: 8ece2...fe8 Men hva mener du vi skal svare da? Bare noe svada vi tror hi vil høre? Hjelpemeg så hårsår! Anonymous poster hash: 1ac1c...6b1
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #27 Skrevet 4. april 2014 Min slapp seg helt og gikk vanlig når han var rett over sju mnd. Helsesøster og legen sa det var ingen fare. Men kan jo ikke tvinge de til å sitte. Han er idag en vanlig fireåring uten ADHD, skeiv rygg og heller ikke hjulbeint. Og du, lykke til! Det var fryktelig slitsomt å springe etter en liten baby hele dagen. Han krasjet og klatret i alt Anonymous poster hash: 7d07c...3fd
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #28 Skrevet 4. april 2014 Min sønn gjorde også det samme. Han er i dag en gutt på fem år som er sterk i kroppen, og har alltid liggi litt foran motorisk. Eneste "problemet" jeg har merket så langt, var følelsen av at jeg aldri fikk ha "skikkelig" baby. Han rullet alle veier og dro seg bortover gulvet rett før tre mnd alder..Anonymous poster hash: a01a4...ac1 Hehe, kjenner meg igjen der ja:) Nå er min enda eldre men ingen plager, ute tidlig med egentlig alt og selv om han begynte på skolen når han var 5,5 år(bursdag i romjulen) var han den eneste som kunne lese. Det har jevnet seg ut såklart, men han tar enda alt veldig lett. Tar alt av fysisk aktivitet veldig lett og lærer seg alt raskere enn gjennomsnittet og han er også veldg flink faglig. Det var noen her som var veldig bastante i sine uttalelser, og bruken av ordet "ofte" ble litt påfallende når de ikke hadde annet å vise til. Vi er på et mammaforum og jeg tolker HI slik at hun kanskje var litt småbekymret. Det er kanskje nytt for henne, at alle rundt henne har hatt barn som er senere utviklet. Å da komme med påstander om adhd og fremtidige skjelettplager blir helt latterlig. Hva mener dere HI skal gjøre da? Nekte barnet reise seg fordi dere påstår dere har rett?? Anonymous poster hash: 8ece2...fe8 Men hva mener du vi skal svare da? Bare noe svada vi tror hi vil høre? Hjelpemeg så hårsår! Anonymous poster hash: 1ac1c...6b1 Hårsår nei, men du feilinformerer veldig. Anonymous poster hash: 8ece2...fe8
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #29 Skrevet 4. april 2014 Min sønn gjorde også det samme. Han er i dag en gutt på fem år som er sterk i kroppen, og har alltid liggi litt foran motorisk. Eneste "problemet" jeg har merket så langt, var følelsen av at jeg aldri fikk ha "skikkelig" baby. Han rullet alle veier og dro seg bortover gulvet rett før tre mnd alder..Anonymous poster hash: a01a4...ac1 Hehe, kjenner meg igjen der ja:) Nå er min enda eldre men ingen plager, ute tidlig med egentlig alt og selv om han begynte på skolen når han var 5,5 år(bursdag i romjulen) var han den eneste som kunne lese. Det har jevnet seg ut såklart, men han tar enda alt veldig lett. Tar alt av fysisk aktivitet veldig lett og lærer seg alt raskere enn gjennomsnittet og han er også veldg flink faglig. Det var noen her som var veldig bastante i sine uttalelser, og bruken av ordet "ofte" ble litt påfallende når de ikke hadde annet å vise til. Vi er på et mammaforum og jeg tolker HI slik at hun kanskje var litt småbekymret. Det er kanskje nytt for henne, at alle rundt henne har hatt barn som er senere utviklet. Å da komme med påstander om adhd og fremtidige skjelettplager blir helt latterlig. Hva mener dere HI skal gjøre da? Nekte barnet reise seg fordi dere påstår dere har rett?? Anonymous poster hash: 8ece2...fe8 Men hva mener du vi skal svare da? Bare noe svada vi tror hi vil høre? Hjelpemeg så hårsår!Anonymous poster hash: 1ac1c...6b1 Hårsår nei, men du feilinformerer veldig. Anonymous poster hash: 8ece2...fe8 Tror du ikke folk vet at vi her inne neppe har fasit? Jeg skriver jo også at dette er det jeg har hørt. Så får en se på svarene og gjøre seg egen mening. Er du helt fersk på nettforum? Anonymous poster hash: 1ac1c...6b1
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #30 Skrevet 4. april 2014 Det er vel i tidligste laget... barn med adhd er ofte ute slik. Er barnet veldig urolig og aktivt?Anonymous poster hash: 1ac1c...6b1 Du kødder?Du kommer med mulig diagnose på en baby på 7 mnd? Og ellers har du det bra?Anonymous poster hash: 396af...cf1 Jo takk bare bra. Verre med deg ser jeg.Anonymous poster hash: 1ac1c...6b1 Alt kan jo ikke være bra oppe i hodet ditt når det første du tenker på er å se etter en diagnose på en 7 mnd gammel baby?Anonymous poster hash: 396af...cf1 Men slapp av da lille du. Det var jo nettopp om det var skadelig å gå tidlig som var spm. Jeg kom med et svar. Ikke fasit. Mitt svar utfra hva jeg har hørt rundtom. Hvorfor skulle det tilsi at noe er galt i hodet mitt?? Har du en dårlig dag? Anonymous poster hash: 1ac1c...6b1 Lille du, så søtt Kan tipse deg om flere slike fraser for å forsøke å prøve å svekke den du argumenterer med: "Jeg forstår at dette er litt vanskelig for deg lille venn" "Du virker litt ustabil, har du forsøkt å snakke med noen som kan gi deg hjelp" "Jeg forstår at logikk ikke er ditt sterkeste felt, men det er søtt at du prøver" Og jeg kan fortsette listen.... Jeg har en super dag, jeg får bare litt nok av sånne kjerringer som deg, som kommer drassende med forslag til diagnose så fort et barn beveger seg en cm utenfor normalen. Dette dreier seg helt sikkert om et helt normalt barn, som er litt ivrig i starten, og som er fysisk sterkere enn mange andre. Jeg syns det er tåpelig å komme med et slikt forslag, som ikke er begrunnet i noe annet enn opplevelser hos et par venninner av deg. Det er rett og slett tullete å skrive til en person som allerede er litt bekymret for om dette er normalt. Så har du ikke noe konstruktivt å komme med lille pus, som er basert på vitenskap når det kommer til diagnoser, så foreslår jeg at du tier stille. Enten det, ellers du kan du øve mer på såkalte hersketeknikker, for jeg er sikker på at du er ganske søt mens du gjør det... Anonymous poster hash: 396af...cf1
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #31 Skrevet 4. april 2014 Min sønn gjorde også det samme. Han er i dag en gutt på fem år som er sterk i kroppen, og har alltid liggi litt foran motorisk. Eneste "problemet" jeg har merket så langt, var følelsen av at jeg aldri fikk ha "skikkelig" baby. Han rullet alle veier og dro seg bortover gulvet rett før tre mnd alder..Anonymous poster hash: a01a4...ac1 Hehe, kjenner meg igjen der ja:) Nå er min enda eldre men ingen plager, ute tidlig med egentlig alt og selv om han begynte på skolen når han var 5,5 år(bursdag i romjulen) var han den eneste som kunne lese. Det har jevnet seg ut såklart, men han tar enda alt veldig lett. Tar alt av fysisk aktivitet veldig lett og lærer seg alt raskere enn gjennomsnittet og han er også veldg flink faglig. Det var noen her som var veldig bastante i sine uttalelser, og bruken av ordet "ofte" ble litt påfallende når de ikke hadde annet å vise til. Vi er på et mammaforum og jeg tolker HI slik at hun kanskje var litt småbekymret. Det er kanskje nytt for henne, at alle rundt henne har hatt barn som er senere utviklet. Å da komme med påstander om adhd og fremtidige skjelettplager blir helt latterlig. Hva mener dere HI skal gjøre da? Nekte barnet reise seg fordi dere påstår dere har rett?? Anonymous poster hash: 8ece2...fe8 Men hva mener du vi skal svare da? Bare noe svada vi tror hi vil høre? Hjelpemeg så hårsår!Anonymous poster hash: 1ac1c...6b1 Hårsår nei, men du feilinformerer veldig. Anonymous poster hash: 8ece2...fe8 Tror du ikke folk vet at vi her inne neppe har fasit? Jeg skriver jo også at dette er det jeg har hørt. Så får en se på svarene og gjøre seg egen mening. Er du helt fersk på nettforum? Anonymous poster hash: 1ac1c...6b1 Oioi, skjønner du prøver deg på hersketeknikker men du bør nok øve deg noe mer. "Det er vel i tidligste laget... barn med adhd er ofte ute slik. Er barnet veldig urolig og aktivt" Anonymous poster hash: 8ece2...fe8
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #32 Skrevet 4. april 2014 Min sønn gjorde også det samme. Han er i dag en gutt på fem år som er sterk i kroppen, og har alltid liggi litt foran motorisk. Eneste "problemet" jeg har merket så langt, var følelsen av at jeg aldri fikk ha "skikkelig" baby. Han rullet alle veier og dro seg bortover gulvet rett før tre mnd alder..Anonymous poster hash: a01a4...ac1 Hehe, kjenner meg igjen der ja:) Nå er min enda eldre men ingen plager, ute tidlig med egentlig alt og selv om han begynte på skolen når han var 5,5 år(bursdag i romjulen) var han den eneste som kunne lese. Det har jevnet seg ut såklart, men han tar enda alt veldig lett. Tar alt av fysisk aktivitet veldig lett og lærer seg alt raskere enn gjennomsnittet og han er også veldg flink faglig. Det var noen her som var veldig bastante i sine uttalelser, og bruken av ordet "ofte" ble litt påfallende når de ikke hadde annet å vise til. Vi er på et mammaforum og jeg tolker HI slik at hun kanskje var litt småbekymret. Det er kanskje nytt for henne, at alle rundt henne har hatt barn som er senere utviklet. Å da komme med påstander om adhd og fremtidige skjelettplager blir helt latterlig. Hva mener dere HI skal gjøre da? Nekte barnet reise seg fordi dere påstår dere har rett?? Anonymous poster hash: 8ece2...fe8 Men hva mener du vi skal svare da? Bare noe svada vi tror hi vil høre? Hjelpemeg så hårsår!Anonymous poster hash: 1ac1c...6b1 Hårsår nei, men du feilinformerer veldig. Anonymous poster hash: 8ece2...fe8 Tror du ikke folk vet at vi her inne neppe har fasit? Jeg skriver jo også at dette er det jeg har hørt. Så får en se på svarene og gjøre seg egen mening. Er du helt fersk på nettforum? Anonymous poster hash: 1ac1c...6b1 Oioi, skjønner du prøver deg på hersketeknikker men du bør nok øve deg noe mer. "Det er vel i tidligste laget... barn med adhd er ofte ute slik. Er barnet veldig urolig og aktivt" Anonymous poster hash: 8ece2...fe8 Postet for tidlig! Første innlegget ditt oste av at du trodde du satte med fasiten og det jeg reagerte på. At du svarer slik pga 2 venninner av deg sine erfaringer er helt latterlig. Anonymous poster hash: 8ece2...fe8
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #33 Skrevet 4. april 2014 Det er vel i tidligste laget... barn med adhd er ofte ute slik. Er barnet veldig urolig og aktivt?Anonymous poster hash: 1ac1c...6b1 Du kødder?Du kommer med mulig diagnose på en baby på 7 mnd? Og ellers har du det bra?Anonymous poster hash: 396af...cf1 Jo takk bare bra. Verre med deg ser jeg.Anonymous poster hash: 1ac1c...6b1 Alt kan jo ikke være bra oppe i hodet ditt når det første du tenker på er å se etter en diagnose på en 7 mnd gammel baby?Anonymous poster hash: 396af...cf1 Men slapp av da lille du. Det var jo nettopp om det var skadelig å gå tidlig som var spm. Jeg kom med et svar. Ikke fasit. Mitt svar utfra hva jeg har hørt rundtom. Hvorfor skulle det tilsi at noe er galt i hodet mitt?? Har du en dårlig dag?Anonymous poster hash: 1ac1c...6b1 Lille du, så søtt Kan tipse deg om flere slike fraser for å forsøke å prøve å svekke den du argumenterer med: "Jeg forstår at dette er litt vanskelig for deg lille venn" "Du virker litt ustabil, har du forsøkt å snakke med noen som kan gi deg hjelp" "Jeg forstår at logikk ikke er ditt sterkeste felt, men det er søtt at du prøver" Og jeg kan fortsette listen.... Jeg har en super dag, jeg får bare litt nok av sånne kjerringer som deg, som kommer drassende med forslag til diagnose så fort et barn beveger seg en cm utenfor normalen. Dette dreier seg helt sikkert om et helt normalt barn, som er litt ivrig i starten, og som er fysisk sterkere enn mange andre. Jeg syns det er tåpelig å komme med et slikt forslag, som ikke er begrunnet i noe annet enn opplevelser hos et par venninner av deg. Det er rett og slett tullete å skrive til en person som allerede er litt bekymret for om dette er normalt. Så har du ikke noe konstruktivt å komme med lille pus, som er basert på vitenskap når det kommer til diagnoser, så foreslår jeg at du tier stille. Enten det, ellers du kan du øve mer på såkalte hersketeknikker, for jeg er sikker på at du er ganske søt mens du gjør det...Anonymous poster hash: 396af...cf1 Jeez... hvilken diagnose hadde du sa du? Sjelden jeg ler av innlegg her inne, men nå måtte jeg. Her snakker vi virkelig ustabil ja. Anonymous poster hash: 1ac1c...6b1
Fru vims Skrevet 4. april 2014 #34 Skrevet 4. april 2014 Sønnen min gjorde også dette. Reiste seg opp og gikk rundt bord og stoler da han var 7 måneder. Slapp seg da han var 9 måneder og gikk ordentlig og ganske stødig da han var 10 måneder. Søsteren gjorde det samme omtrent en månde senere. Noen er bare tidlig ute. Trenger ikke å ha noen diagnose av den grunn. De gjør det når de er sterke nok, så tror heller ikke det er farlig.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #35 Skrevet 4. april 2014 Min sønn gjorde også det samme. Han er i dag en gutt på fem år som er sterk i kroppen, og har alltid liggi litt foran motorisk. Eneste "problemet" jeg har merket så langt, var følelsen av at jeg aldri fikk ha "skikkelig" baby. Han rullet alle veier og dro seg bortover gulvet rett før tre mnd alder..Anonymous poster hash: a01a4...ac1 Hehe, kjenner meg igjen der ja:) Nå er min enda eldre men ingen plager, ute tidlig med egentlig alt og selv om han begynte på skolen når han var 5,5 år(bursdag i romjulen) var han den eneste som kunne lese. Det har jevnet seg ut såklart, men han tar enda alt veldig lett. Tar alt av fysisk aktivitet veldig lett og lærer seg alt raskere enn gjennomsnittet og han er også veldg flink faglig. Det var noen her som var veldig bastante i sine uttalelser, og bruken av ordet "ofte" ble litt påfallende når de ikke hadde annet å vise til. Vi er på et mammaforum og jeg tolker HI slik at hun kanskje var litt småbekymret. Det er kanskje nytt for henne, at alle rundt henne har hatt barn som er senere utviklet. Å da komme med påstander om adhd og fremtidige skjelettplager blir helt latterlig. Hva mener dere HI skal gjøre da? Nekte barnet reise seg fordi dere påstår dere har rett?? Anonymous poster hash: 8ece2...fe8 Men hva mener du vi skal svare da? Bare noe svada vi tror hi vil høre? Hjelpemeg så hårsår!Anonymous poster hash: 1ac1c...6b1 Hårsår nei, men du feilinformerer veldig. Anonymous poster hash: 8ece2...fe8 Tror du ikke folk vet at vi her inne neppe har fasit? Jeg skriver jo også at dette er det jeg har hørt. Så får en se på svarene og gjøre seg egen mening. Er du helt fersk på nettforum?Anonymous poster hash: 1ac1c...6b1 Oioi, skjønner du prøver deg på hersketeknikker men du bør nok øve deg noe mer."Det er vel i tidligste laget... barn med adhd er ofte ute slik. Er barnet veldig urolig og aktivt"Anonymous poster hash: 8ece2...fe8 Postet for tidlig!Første innlegget ditt oste av at du trodde du satte med fasiten og det jeg reagerte på. At du svarer slik pga 2 venninner av deg sine erfaringer er helt latterlig. Anonymous poster hash: 8ece2...fe8 Herregud. Har jeg havnet midt i anonyme hårsåre grinebitere klubben her eller? Tror jeg har funnet svaret på hvorfor barna deres går så tidlig. De prøver å komme unna... Anonymous poster hash: 1ac1c...6b1
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #36 Skrevet 4. april 2014 Min sønn gjorde også det samme. Han er i dag en gutt på fem år som er sterk i kroppen, og har alltid liggi litt foran motorisk. Eneste "problemet" jeg har merket så langt, var følelsen av at jeg aldri fikk ha "skikkelig" baby. Han rullet alle veier og dro seg bortover gulvet rett før tre mnd alder..Anonymous poster hash: a01a4...ac1 Hehe, kjenner meg igjen der ja:) Nå er min enda eldre men ingen plager, ute tidlig med egentlig alt og selv om han begynte på skolen når han var 5,5 år(bursdag i romjulen) var han den eneste som kunne lese. Det har jevnet seg ut såklart, men han tar enda alt veldig lett. Tar alt av fysisk aktivitet veldig lett og lærer seg alt raskere enn gjennomsnittet og han er også veldg flink faglig. Det var noen her som var veldig bastante i sine uttalelser, og bruken av ordet "ofte" ble litt påfallende når de ikke hadde annet å vise til. Vi er på et mammaforum og jeg tolker HI slik at hun kanskje var litt småbekymret. Det er kanskje nytt for henne, at alle rundt henne har hatt barn som er senere utviklet. Å da komme med påstander om adhd og fremtidige skjelettplager blir helt latterlig. Hva mener dere HI skal gjøre da? Nekte barnet reise seg fordi dere påstår dere har rett?? Anonymous poster hash: 8ece2...fe8 Men hva mener du vi skal svare da? Bare noe svada vi tror hi vil høre? Hjelpemeg så hårsår!Anonymous poster hash: 1ac1c...6b1 Hårsår nei, men du feilinformerer veldig. Anonymous poster hash: 8ece2...fe8 Tror du ikke folk vet at vi her inne neppe har fasit? Jeg skriver jo også at dette er det jeg har hørt. Så får en se på svarene og gjøre seg egen mening. Er du helt fersk på nettforum?Anonymous poster hash: 1ac1c...6b1 Oioi, skjønner du prøver deg på hersketeknikker men du bør nok øve deg noe mer."Det er vel i tidligste laget... barn med adhd er ofte ute slik. Er barnet veldig urolig og aktivt"Anonymous poster hash: 8ece2...fe8 Postet for tidlig!Første innlegget ditt oste av at du trodde du satte med fasiten og det jeg reagerte på. At du svarer slik pga 2 venninner av deg sine erfaringer er helt latterlig. Anonymous poster hash: 8ece2...fe8 Herregud. Har jeg havnet midt i anonyme hårsåre grinebitere klubben her eller? Tror jeg har funnet svaret på hvorfor barna deres går så tidlig. De prøver å komme unna... Anonymous poster hash: 1ac1c...6b1 Hehe, så utrolig tragisk og patetisk. God bedring. Anonymous poster hash: 8ece2...fe8
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #37 Skrevet 4. april 2014 Det er vel i tidligste laget... barn med adhd er ofte ute slik. Er barnet veldig urolig og aktivt?Anonymous poster hash: 1ac1c...6b1 Du kødder?Du kommer med mulig diagnose på en baby på 7 mnd? Og ellers har du det bra?Anonymous poster hash: 396af...cf1 Jo takk bare bra. Verre med deg ser jeg.Anonymous poster hash: 1ac1c...6b1 Alt kan jo ikke være bra oppe i hodet ditt når det første du tenker på er å se etter en diagnose på en 7 mnd gammel baby?Anonymous poster hash: 396af...cf1 Men slapp av da lille du. Det var jo nettopp om det var skadelig å gå tidlig som var spm. Jeg kom med et svar. Ikke fasit. Mitt svar utfra hva jeg har hørt rundtom. Hvorfor skulle det tilsi at noe er galt i hodet mitt?? Har du en dårlig dag?Anonymous poster hash: 1ac1c...6b1 Lille du, så søtt Kan tipse deg om flere slike fraser for å forsøke å prøve å svekke den du argumenterer med:"Jeg forstår at dette er litt vanskelig for deg lille venn" "Du virker litt ustabil, har du forsøkt å snakke med noen som kan gi deg hjelp" "Jeg forstår at logikk ikke er ditt sterkeste felt, men det er søtt at du prøver" Og jeg kan fortsette listen.... Jeg har en super dag, jeg får bare litt nok av sånne kjerringer som deg, som kommer drassende med forslag til diagnose så fort et barn beveger seg en cm utenfor normalen. Dette dreier seg helt sikkert om et helt normalt barn, som er litt ivrig i starten, og som er fysisk sterkere enn mange andre. Jeg syns det er tåpelig å komme med et slikt forslag, som ikke er begrunnet i noe annet enn opplevelser hos et par venninner av deg. Det er rett og slett tullete å skrive til en person som allerede er litt bekymret for om dette er normalt. Så har du ikke noe konstruktivt å komme med lille pus, som er basert på vitenskap når det kommer til diagnoser, så foreslår jeg at du tier stille. Enten det, ellers du kan du øve mer på såkalte hersketeknikker, for jeg er sikker på at du er ganske søt mens du gjør det...Anonymous poster hash: 396af...cf1 Jeez... hvilken diagnose hadde du sa du? Sjelden jeg ler av innlegg her inne, men nå måtte jeg. Her snakker vi virkelig ustabil ja. Anonymous poster hash: 1ac1c...6b1 Gratulerer, tre forsøk på hersketeknikk på et så lite innlegg. Klapp, klapp godt jobbet! Har du noe bedre, eller skal du fortsette i samme sporet. Du trenger fortsatt trening på det, vil anbefale å ikke gjøre det så tydelig. Det er bare å fortsette, for dette begynner å bli gøy Anonymous poster hash: 396af...cf1
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #38 Skrevet 4. april 2014 Det er vel i tidligste laget... barn med adhd er ofte ute slik. Er barnet veldig urolig og aktivt? Anonymous poster hash: 1ac1c...6b1 Sier du at barn som går tidlig har adhd?ALDRI hørt om. Har du en artikkel eller noe om dette? Anonymous poster hash: 35136...378
Fru vims Skrevet 4. april 2014 #39 Skrevet 4. april 2014 Men hvis han har gått rundt og holdt seg i stoler og bord i 2 måneder og er 7 måneder så er det veldig tidlig. Om han gjorde det når han var 7 måneder så er det også tidlig men ikke uvanlig.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #40 Skrevet 4. april 2014 Det gjorde min gutt også. Men han turte ikke å slippe seg ordentlig før han var 15 måneder da! Veldig rolig og forsiktig gutt. Anonymous poster hash: 45848...126
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #41 Skrevet 4. april 2014 Det man ofte ser hos barn som går og står så tidlig, er plager med rygg, hofter og knær når de blir eldre/voksne. Skjelettet er egentlig ikke sterkt nok til å bære kroppen ved så tidlig alder. Anonymous poster hash: 350e4...d31 Anonymous poster hash: 350e4...d31 Faren min gikk uten støtte da han var 8 måneder gammel, og han har ALDRI så mye som vært i nærheten av å ha vondt i et knær, en hofte eller rygg. Anonymous poster hash: 430fd...c40
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #42 Skrevet 4. april 2014 Det er vel i tidligste laget... barn med adhd er ofte ute slik. Er barnet veldig urolig og aktivt? Anonymous poster hash: 1ac1c...6b1 Jeg har ADHD og var treg med å gå, prate og annet. Veldig treg. Var en kjempe rolig baby som bare sov. Kanskje ikke ved 7 mnd, hehe, men var rolig som baby. Selv om det er medfødt. Anonymous poster hash: 37005...a89
Fru vims Skrevet 4. april 2014 #43 Skrevet 4. april 2014 Og det har nok mye å gjøre hvor sterke de er. Mine har klart å "stå" og hoppe med støtte på fanget fra de er 2 måneder mens jeg ser de som er 7-8 måneder ikke klarer det. Og de går naturlig nok mye senere enn det mine har gjort.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #44 Skrevet 4. april 2014 Stesønnen min gikk da han var 9 mnd og han har adhd. Anonymous poster hash: 6d038...f03
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #45 Skrevet 4. april 2014 Det er vel i tidligste laget... barn med adhd er ofte ute slik. Er barnet veldig urolig og aktivt? Anonymous poster hash: 1ac1c...6b1 Jeg har ADHD og var treg med å gå, prate og annet. Veldig treg. Var en kjempe rolig baby som bare sov. Kanskje ikke ved 7 mnd, hehe, men var rolig som baby. Selv om det er medfødt. Anonymous poster hash: 37005...a89 Samme var mannen min. Sov mye som baby og gikk veldig sent. Og han har adhd. Men han var nok ikke så rolig da han begynte å gå har jeg hørt. . Anonymous poster hash: 42b7f...030
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #46 Skrevet 4. april 2014 Det er vel i tidligste laget... barn med adhd er ofte ute slik. Er barnet veldig urolig og aktivt?Anonymous poster hash: 1ac1c...6b1 Du kødder?Du kommer med mulig diagnose på en baby på 7 mnd? Og ellers har du det bra?Anonymous poster hash: 396af...cf1 Jo takk bare bra. Verre med deg ser jeg.Anonymous poster hash: 1ac1c...6b1 Alt kan jo ikke være bra oppe i hodet ditt når det første du tenker på er å se etter en diagnose på en 7 mnd gammel baby?Anonymous poster hash: 396af...cf1 Men slapp av da lille du. Det var jo nettopp om det var skadelig å gå tidlig som var spm. Jeg kom med et svar. Ikke fasit. Mitt svar utfra hva jeg har hørt rundtom. Hvorfor skulle det tilsi at noe er galt i hodet mitt?? Har du en dårlig dag?Anonymous poster hash: 1ac1c...6b1 Lille du, så søtt Kan tipse deg om flere slike fraser for å forsøke å prøve å svekke den du argumenterer med:"Jeg forstår at dette er litt vanskelig for deg lille venn" "Du virker litt ustabil, har du forsøkt å snakke med noen som kan gi deg hjelp" "Jeg forstår at logikk ikke er ditt sterkeste felt, men det er søtt at du prøver" Og jeg kan fortsette listen.... Jeg har en super dag, jeg får bare litt nok av sånne kjerringer som deg, som kommer drassende med forslag til diagnose så fort et barn beveger seg en cm utenfor normalen. Dette dreier seg helt sikkert om et helt normalt barn, som er litt ivrig i starten, og som er fysisk sterkere enn mange andre. Jeg syns det er tåpelig å komme med et slikt forslag, som ikke er begrunnet i noe annet enn opplevelser hos et par venninner av deg. Det er rett og slett tullete å skrive til en person som allerede er litt bekymret for om dette er normalt. Så har du ikke noe konstruktivt å komme med lille pus, som er basert på vitenskap når det kommer til diagnoser, så foreslår jeg at du tier stille. Enten det, ellers du kan du øve mer på såkalte hersketeknikker, for jeg er sikker på at du er ganske søt mens du gjør det...Anonymous poster hash: 396af...cf1 Jeez... hvilken diagnose hadde du sa du? Sjelden jeg ler av innlegg her inne, men nå måtte jeg. Her snakker vi virkelig ustabil ja. Anonymous poster hash: 1ac1c...6b1 Gratulerer, tre forsøk på hersketeknikk på et så lite innlegg. Klapp, klapp godt jobbet! Har du noe bedre, eller skal du fortsette i samme sporet. Du trenger fortsatt trening på det, vil anbefale å ikke gjøre det så tydelig. Det er bare å fortsette, for dette begynner å bli gøy Anonymous poster hash: 396af...cf1 Natta dibbe troll! Anonymous poster hash: 1ac1c...6b1
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #47 Skrevet 4. april 2014 Stesønnen min gikk da han var 9 mnd og han har adhd. Anonymous poster hash: 6d038...f03 Ja, men da er det sånn da. Der er beviset. Alle dere som har babyer som går ved 7-9 måneders alder, det ER ADHD! Anonymous poster hash: 45848...126
Fru vims Skrevet 4. april 2014 #48 Skrevet 4. april 2014 Stesønnen min gikk da han var 9 mnd og han har adhd. Anonymous poster hash: 6d038...f03 Ja, men da er det sånn da. Der er beviset. Alle dere som har babyer som går ved 7-9 måneders alder, det ER ADHD! Anonymous poster hash: 45848...126 Men de som går tidlig er naturlig nok aktive. Trenger ikke bety ADHD av den grunn.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #49 Skrevet 4. april 2014 Hei Hi. Min sønn var helt lik i at han gikk på egen hånd uten å holde seg ved nimånedersalderen. Da hadde han gått langsmed møbler et par måneder allerede. Hadde også hørt teorien om adhd, og, uansett om jeg ikke var bekymret egentlig, så lurte jeg litt. Min sov aldri, og var i konstant bevegelse hele tiden virket det som. Var litt derfor han gikk så tidlig (ålte seg framover i tremånedersalderen). Babytreff var mareritt, han stakk jo bare av. Han satt aldri i ro under babysang og lignende og babykino var håpløst. Han satt aldri i ro. Og han hadde ikke vettet som kommer med alder, så han var livsfarlig. Han forsto jo ikke at ting var farlige, og kom til overalt og puttet alt i munnet/hev seg utenfor stup/krabbet til stikkontakter og klatret. Klippekort på legevakta så jeg for meg var framtiden. Vi var der en gang da ungen hoppet med hodet ut av vogna da jeg prøvde å få på selen. Men med min iallfall så snudde det helt i ettårsalderen. Han var aktiv enda, men mye roligere og forsto mye mer. Fra da av begynte han også sove lengre, og lengre. Nå er ungen tre år, og motorikken er super, han er utrulig rolig, og sover som en gud (12 timer hver natt ca og går på egen hånd på do hvis han trenger det). Så, som mange over sier, ikke bekymre deg. Ingen kan stille en adhd diagnose på en så liten beibis :-) Fikk også høre at barnet ikke kunne hindres hvis ungen selv ville gå, men at en ikke måtte dytte det fram. En annen stor ulempe er at andre antar at ungen er eldre siden ungen kan gå. Og forventer at ungen også skal være eldre/moden. Noe som iallfall ikke min var. Måtte alltid si hvor gammel han var slik at de skjønte han var liten og ikke ble sint på han siden han ikke forsto. Andre mødre tok ikke hensyn, og lot ting ligge ute under babytreff osv, for deres barn bevegde seg jo ikke. Mens min sprang mot tingene og ville utforske alt. Anonymous poster hash: 98c6a...93b
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #50 Skrevet 4. april 2014 Stesønnen min gikk da han var 9 mnd og han har adhd. Anonymous poster hash: 6d038...f03 Ja, men da er det sånn da. Der er beviset. Alle dere som har babyer som går ved 7-9 måneders alder, det ER ADHD! Anonymous poster hash: 45848...126 Men de som går tidlig er naturlig nok aktive. Trenger ikke bety ADHD av den grunn. Nei, det er stor forskjell på å være hyperaktive og der å være nysgjerrig og aktiv:-) Anonymous poster hash: 8ece2...fe8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå