mbea Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Lillesnuppa skal ha som siste dag i barnehagen neste uke. Hun har gått der i ca 2 år, og vært på samme avdeling, med de samme voksne hele tiden. Bør vi gi gave til de ansatte? Ped leder? Eller barnehagen? Hva er vanlig å gjøre? Og hva er i så fall passende gaver? Takk for hjelpen
kråkemamma Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 Da min bytta avdeling ga jeg en pk til hver ansatt. 3stk. Håndkrem, tekopp med te, drikkeflaske og litt snop. Til den andre småbarnsavd som han var på litt fikk de ansatte en skål med snop.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 Lurer jeg også på:-) Anonymous poster hash: 87eb9...41c
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 Barnehagen ble IKKE glad da jeg kjøpte med en gave :-( Kanskje noen barnehager har en polisy om at de ikke kan ta imot gaver..(???) Anonymous poster hash: d6db8...8a6
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #5 Skrevet 4. april 2014 Har fått flere gaver i min tid i bhg. Noen ganger hver sin gave til alle voksne på avdelingen eller en felles gave som vi feks kan sette på personalrom eller gave til avdeling som barna har bruk for:-) Synes det er viktig at alle får, altså tre faste på avdeling, alle 3 får gave... Anonymous poster hash: 1f950...563
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #6 Skrevet 4. april 2014 Bak en kake eller boller så alle på avd kan få Anonymous poster hash: 84012...9ee
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #7 Skrevet 4. april 2014 Jeg strikket lommetøfler til de ansatte på lilleavd til datteren min. Anonymous poster hash: 87596...669
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #8 Skrevet 4. april 2014 Huff er absolutt ikke flink til hverken å strikke eller å bake.. Vurderer å kjøpe noe sjokolade de kan dele, og lage noen kort med bilde av Snuppa mi på hvor vi takker for hvor fint hun har hatt det etc.. God eller dårlig ide? Snuppa trives veldig veldig godt med både barna og de ansatte på avdelingen. Og vi foreldre er også veldig fornøyd. Nå har hun bare en uke igjen i Barnehagen, og de ansatte er nesten på gråten når hun blir hentet.. Blir nok veldig trist neste uke. Hi. Anonymous poster hash: a8d78...551
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #9 Skrevet 4. april 2014 Jeg ville fylt et påskeegg med godis til de voksne, og kjøpt en bok til barna på avdelingen. Anonymous poster hash: 6d90d...70f
MammantilNurket Skrevet 4. april 2014 #10 Skrevet 4. april 2014 Beste jeg fikk var vin, fancy sjokolade, en liten pyntebolle og toalettmappe med svamp, krem og dusjsåpe i miniformat fra Bodyshop. Veldig stas!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #11 Skrevet 4. april 2014 Nå i disse tider må det jo være topp med ett stort, fylt påskeegg! Anonymous poster hash: dc32d...884
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #12 Skrevet 4. april 2014 Synes det er en uting å gi gave i barnehage og på skole. Da utvikler det seg fort en kultur hvor man blir "sur" på dem som ikke gir noe.. Anonymous poster hash: c838d...9ba
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #13 Skrevet 4. april 2014 Barnehagen ble IKKE glad da jeg kjøpte med en gave :-( Kanskje noen barnehager har en polisy om at de ikke kan ta imot gaver..(???) Anonymous poster hash: d6db8...8a6 Hva sa de? Anonymous poster hash: c838d...9ba
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #14 Skrevet 4. april 2014 Synes det er en uting å gi gave i barnehage og på skole. Da utvikler det seg fort en kultur hvor man blir "sur" på dem som ikke gir noe.. Anonymous poster hash: c838d...9ba Hvorfor skal man bli sur på de som ikke gir noe? Foreldre gjør som de vil, vi forventer ingenting når barna slutter .. Anonymous poster hash: 1f950...563
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #15 Skrevet 4. april 2014 En skål med pausegodt, feks tvist,og ett hyggelig kort hvor du forteller at du setter pris på all omsorg de har gitt g at de har vert en god bhg for barnet ditt. -DET setter vi annsatte pris på. Anonymous poster hash: f157c...5f7
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #16 Skrevet 4. april 2014 Jeg jobber i bhg. Og det er litt forskjellig hva folk gjør. Noen gir til alle på avd eller godis som deles på pauserommet. Men ikke gi bare til ped leder, det blir bare for dumt iom at ped leder faktisk er den voksne som er minst sammen med barna. Da gir du bare pga tittelen... En mor hadde laget keramikk til oss en gang. Den har jeg ennå og satt veldig stor pris på den nettopp fordi hun hadde tatt seg bryet med å lage den selv. Godis til pauserommet er alltid en sikker vinner Selv er jeg elendig på håndtverk så jeg kjøpte en stor bukett roser til pauserommet med kort hvor jeg skrev litt om hvor takknemmelig jeg er for jobben de gjør med barna. (Ikke samme bhg hvor jeg jobber altså) Anonymous poster hash: 47543...73a
Appelsinpiken Skrevet 4. april 2014 #17 Skrevet 4. april 2014 Hva med å kjøpe en gave til avdelingen? En bok eller to, en pakke duplo e.l?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #18 Skrevet 4. april 2014 Vi kjøpte et brettspill til avdelingen. Og så kjøpte jeg en liten gave til hun som var ped.leder. Et fantastisk menneske! Anonymous poster hash: d6533...16c
Bumblebeee Skrevet 4. april 2014 #19 Skrevet 4. april 2014 Da vi flyttet ga vi to bøker til avd jenta hadde gått på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå