Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #1 Del Skrevet 4. april 2014 Har ei nydelig jente på 4 måneder. Hun er født 3 uker for tidlig, så har liggi litt etter når det gjelser å løfte hodet ol. Hun har blitt en racer på å snu seg fra rygg til mage så er ikke alt hun henger etter med. Hun smilte ikke før hun var nesten 8 uker gammel. Det som bekymrer med nå er at hun liksom ikke smiler og "ler" om dere skjønner..... Hun smiler når hun ser meg med en gang hun våkner om morgenen og smiler når storebror kommer hjem fra skolen osv. men det er liksom ikke noe mer.... Hun gurgler og "prater" litt, men ler ikke. Når starter de egentlig med det? Husker ikke fra forrigemann, men han var tidlig ute med det meste så jeg bekymret meg heller ikke slik jeg gjør nå.... Anonymous poster hash: 39cf2...41c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #2 Del Skrevet 4. april 2014 Hei! Jeg har ei jente på 7 mnd som jeg har vært mye bekymret for. Hun smilte da hun var 7 uker, men det var lenge mellom hver gang. Nå smiler hun MYE til meg og resten av familien, men sjelden til andre. Har slått meg (nesten) til ro med at det er en personlighetsgreie. Noen er mer innadvendte enn andre. Storesøskenene her har også vært helt annerledes og jeg har ikke hatt noen grunn til bekymring med dem. Anonymous poster hash: 34e65...329 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 7. april 2014 #3 Del Skrevet 7. april 2014 Min erfaring er at det eskalerer endel når de nærmer seg halvåret, da er de ofte mer kontaktsøkende og har begynt å lære "kroppsspråk-kodene" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå