Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #26 Skrevet 4. april 2014 Jeg er student på et middels stort universitet, og fikk jobb ved å spørre foreleser om han visste om noen forskere som trengte assistent. Det gjorde han, og jeg jobber nå som forskningsassistent på et juridisk fakultet. Anonymous poster hash: 91278...ad7
Superdolly Skrevet 4. april 2014 #27 Skrevet 4. april 2014 Jeg søkte, var på intervju og fikk jobben. Har hatt samme jobb noen år. Den gangen var jeg villig til å flytte på meg. Jeg var ung, nyutdannet og singel så jeg syntes det var spennende med et ntt sted. Derfor søkte jeg jobber litt forskjellige steder, tok den første jeg fikk tilbud om og traff ham som ble min mann. Høres ut som en dårlig kioskroman, egentlig, men jeg er veldig fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #28 Skrevet 4. april 2014 Søknad og intervju Anonymous poster hash: 2700b...4b6
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #29 Skrevet 4. april 2014 Jeg syns ordet headhuntet høres så klysete ut, men det var vel det jeg ble... Jeg ble anbefalt via, via og fikk forespørsel om jeg kunne tenke meg å ta en prat. Det gjorde jeg og etter et par møter til fikk jeg tilbud om jobb og ble det opprettet en stilling tiltenkt meg. Jeg var i ansatt en annen plass når dette skjedde. Anbefaler deg å spre ordet bland venner og kontakte firmaer du er intressert å jobbe for. Det er langt fra alle stillinger som utlyses, dessverre. Anonymous poster hash: a094d...99d
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #30 Skrevet 4. april 2014 Jeg søkte på den, ble kalt inn til intervju og fikk tilbud om jobben. Men siste 5-6 årene har jeg blitt kontaktet av rekruteringsbyråer flere ganger, uten å ha søkt jobber i det hele tatt. Har spurt et par ganger hvor de har navnet mitt fra, men de bare ler det bort og sier de ikke oppgir kildene sine, så noen må jo ha anbefalt meg Har du prøvd disse rekruteringsbyråene? Man kan legge inn CV'en sin hos dem også tar de kontakt om det dukker opp noe de tror kan være aktuelt for deg... Anonymous poster hash: 6429e...05d
fikas Skrevet 4. april 2014 Forfatter #31 Skrevet 4. april 2014 Så moro å se deres erfaringer som tidligere nevnt har jeg kanskje noe på gang senere i år, og det vil være en sinnsykt spennende stilling innenfor fagfeltet mitt - markedsføring. Da vil jeg få god erfaring og jobbe med kjempeflinke folk. Han som har satt det i gang sier at hvis prosjektet starter opp så vil han ha meg med på laget det er jo gøy! Vi har jobbet sammen tidligere så han vet hva han får Jeg får alltids jobbe på plassen jeg jobbet under studiene hvis det skulle knipe, men det er ikke noe drømmescenario
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå