Gå til innhold

Sorg og graviditet

Anbefalte innlegg

Jeg er i min 8. uke av svangerskapet, og har opplevd noe forferdelig trist. Jeg sørger, gråter og er helt ute av meg. Har verdens beste mann og vi støtter hverandre gjennom sorgen... Samtidig er vi bekymret for hvordan dette kan påvirke den etterlengtede spira, og er redde for at det i verste fall kan føre til abort. Klarer ikke å skyve tankene unna, og er nødt til å tillate meg å sørge. Men er det noe jeg burde gjøre ift spira -bør jeg kontakte lege? Håper noen har erfaringer å dele!

Anonymous poster hash: f477f...448

Anonymous poster hash: f477f...448

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144132386-sorg-og-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff så leit, sorg er opprivende og tungt. Ser ikke at du kan gjøre noe annet enn det du allerede gjør, er jo ikke noe man kan gjøre ift spiren. Veldig bra at mannen din støtter deg, og at du får utløp. Det verste må være å holde føkelsene inne.

Så herifra får du ingen gode råd, bare en kjempestor klem ;)

Hei kjære deg!

Sorg påvirker ikke den lille spiren! Den har det så fint i magen din, så ikke tenk på det!

Barnet mitt døde i høst og er fortsatt i dyp sorg over det barnet. I tillegg har jeg nå fått vite at min far har en alvorlig kreftsykdom. Er 14 uker nå. Snakket lenge med en lege på nyfødtintensiven på Rikshospitalet om dette og lille babyen blir ikke påvirket.

Håper dere kommer dere gjennom den tunge tiden, og prøv å gled dere litt over den lille i tillegg! <3

Anonymous poster hash: 85603...3d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...