Gå til innhold

Vurderer navnet Melvin... Kjenner du noen barn som heter det?

Anbefalte innlegg

Vil så gjerne ha et navn som ikke alle har/ eller flere som heter. Melvin het min Oldefar. Og synes det er litt tøft. Funker det på en liten gutt i dag?

Kjenner du/ vet du av noen som heter det?

Edgar står og på listen... Men helt ærlig... Det ligger en sperre (hos meg) der.. Nabokatten da jeg vokste opp het nemlig Edgar.. :P

Sivert er og et navn jeg liker godt... Men.. Så var det den gode følelsen av å kalle opp gutten... Og Sivert er det ingen som heter :P

Thias er og på den evigvarende listen. Men det føler jeg er litt "poppis" og på samme nivå som jenters sukkersøte navn som: Charlotte, Karoline, Michelle ect...

Hjelp!!!! ;)

Anonymous poster hash: fe577...0e6

Fortsetter under...

Kjenner ingen som heter det, og ikke min smak heller,men er fint,bare ikke noe jeg ville brukt :).

Synes også Thias og Edgar var fint, Sivert har jeg aldri likt dessverre.

Forslag :

Edwin

Syver

Sindre

Emrik

Anton

Albert

Alfred

Caspian

Silas

Vebjørn

Vegard

Alvin

Endret av olli bolli totti

Melvin er egentlig ganske fint! :) Kjenner ingen som heter det, men synes det passer bedre inn blant dagens populære navn, som er litt "myke og lette", enn f.eks. Rolf, Bjarne og Guttorm ville gjort. Uansett er det kjekt at noen velger litt andre navn! :)

PS: Når det i tillegg er oppkalling, blir navnet ofte mye mer "akseptert" også. Og oppkalling er koselig:)

Er ikke Edgar han slemme i Aristokattene..? ;) Men husk at når barnet får et navn, vil navnet først og fremst være dette barnet, både for deg og de rundt. Det er alltid noe man kan forbinde med et navn.

Sivert synes jeg også er veldig fint:) Thias blir for meg et litt ufullstendig navn, sikkert fordi jeg aldri har hørt om noen som heter det, men derimot vet om mange Mathias´er.

Anonymous poster hash: be8b4...53a

Annonse

Kjenner en liten Malvin men ingen Melvin. Melvin er fint, men minner meg om Sportsreporter Melvin Snerken i Flåklypa. Sivert har jeg dessverre aldri hatt sansen for. Edgar er flott. Thias har jeg samme følelse som deg for, litt "poppis", men fint

Kjenner ingen som heter Melvin. Men var en klovn som var et sted jeg var som barn som kalte seg Melvin Tix. Ellers har jeg ikke noe kjennskap til navnet annet enn at jeg syns det er fint. Har alltid likt det navnet. Har det på min egen liste. Kjempestilig navn da.

Trur ikke det er så vanlig, noe som jeg ser på som positivt, og samtidig er det et navn som ikke er alt for "fremmed" for folk.

Annonse

• 2 uker senere...

Kjenner ingen som heter Melvin. Men var en klovn som var et sted jeg var som barn som kalte seg Melvin Tix. Ellers har jeg ikke noe kjennskap til navnet annet enn at jeg syns det er fint. Har alltid likt det navnet. Har det på min egen liste. Kjempestilig navn da.

Trur ikke det er så vanlig, noe som jeg ser på som positivt, og samtidig er det et navn som ikke er alt for "fremmed" for folk.

Godt å se at jeg ikke er den eneste som husker gode, gamle Melvin Tix! Fikk noen ballongdyr av han for mange herrens år siden, i Kongeparken var det vel :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...