Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 Spiste nå og merka at det var noe hardt og da fant jeg ut at det var ett "skal" av framtenne.. er bittelite og går fra hud og opp... Hva vil de gjøre med det? Anonymous poster hash: e89c9...d57
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 Tannlegen altså... Anonymous poster hash: e89c9...d57
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #4 Skrevet 3. april 2014 Ja, men det var pga karies. Måtte rotfylles, slapp krone - men en stor plastfylling gjør biffen Anonymous poster hash: 54f38...11e
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #5 Skrevet 3. april 2014 Jeg har mistet en liten bit av ene fortannen min, men tannlegen har ikke gjort noe med deg. Han sier at så lenge det ikke plager meg, så trenger jeg heller ikke koste på den noe.. Anonymous poster hash: 00c17...70f
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #6 Skrevet 3. april 2014 Var hos tannlegen i januar, så merkelig om det kommer noe på den tiden her som ødelgger tennene? Usj :-( blir helt fra meg når det gjelder tenner... Er bare så jeg skjærer meg når jeg tar tunga dit.... Hi Anonymous poster hash: e89c9...d57
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #7 Skrevet 3. april 2014 Tannlegen bygger den opp igjen, det er ikke noe problem å ordne, men det kan bli dyrt... Tror jeg betalte 1400 kr for å fikse tannen det hadde falt en bit av, men det var helt uproblematisk, ikke noe krone e.l. som jo ville gjort det veldig mye dyrere. Anonymous poster hash: 00780...c23
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #8 Skrevet 3. april 2014 Jeg mistet en liten bit av tanna da jeg var liten, ikke av melketanna, men av den nye. Da jeg mistet den, var det en ganske stor bit av tanna som manglet, så da fikk jeg satt på en plastbit i stedet for. Den løsnet et par ganger i oppveksten og da fikk jeg satt på en ny. Etter at jeg ble voksen, så har den løsnet en gang til, men nå er det egentlig ikke så stor del av tanna og det syns ikke og ikke plager det meg at det mangler, så jeg har ikke fått satt på noe nytt. Tannlegen var enig i at det ikke er nødvendig. Hvis det er en spiss kant, så vil jeg tro at det er mulig å file det litt til, hvis ikke det er en stor del av tanna som mangler. Anonymous poster hash: 63c2f...0ba
førskolelæreren Skrevet 3. april 2014 #9 Skrevet 3. april 2014 Du må likevell dra til tannlegen for en vurdering
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #10 Skrevet 3. april 2014 Hvor stor og hvor på tanna datt biten fra, hos deg? Her er det rett under tunga, og en liten bit (ca ett par sukker"strø" i str) Anonymous poster hash: e89c9...d57
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. april 2014 #11 Skrevet 3. april 2014 Datteren min knakk en bit av melketanna si da hun var ca 3, men det ble (selvsagt) ikke gjort noe med. Den tanna skulle jo ut uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå