Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 Blue Village – Bodrum Imperial SSSS Anonymous poster hash: 57ff1...e35
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 eller denne :: Blue Star – La Blanche SSSS+Anonymous poster hash: 57ff1...e35
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #3 Skrevet 3. april 2014 eller noen som har tips til billge, flotte steder? Anonymous poster hash: 57ff1...e35
Kattpus Skrevet 3. april 2014 #4 Skrevet 3. april 2014 Reis til Side! Mere barnevennlig sted skal du lete lenge etter
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #5 Skrevet 3. april 2014 takk for tips! jeg løper inn og ser nå! reiser startour dit? Anonymous poster hash: 57ff1...e35
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #6 Skrevet 3. april 2014 det gjorde de ikke. Hvem reiser dit da? noen med link til noe bra? Anonymous poster hash: 57ff1...e35
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #7 Skrevet 3. april 2014 Etter den episoden med Pascha bay i fjor er det uaktuelt å dra med barn til Tyrkia. Kommer aldri på tale. Anonymous poster hash: cae78...616
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #8 Skrevet 3. april 2014 Etter den episoden med Pascha bay i fjor er det uaktuelt å dra med barn til Tyrkia. Kommer aldri på tale. Anonymous poster hash: cae78...616 vært på det hotellet to ganger faktisk. Dog da jeg var barn selv. Så det er en del år siden. Flott hotell, men selvsagt skremmende med det som skjedde . Jeg tenker ikke kun tyrkia. åpen for spania, hellas også var på kypros i fjor. syns mallorca virker fantastisk. Men det er viktig at det ikke koster alt for mye. Jeg er dårlig på å lete etter billige og bra turer. Anonymous poster hash: 57ff1...e35
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #9 Skrevet 3. april 2014 Hva med Kreta? Anonymous poster hash: cae78...616
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #10 Skrevet 3. april 2014 Sjekk ut aqua fantasy med nazar. Vi var der for et par år siden og reiser igjen i sommer. Har alt vi trenger med de behov og ønsker vi har med tre små Anonymous poster hash: 2a05a...929
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #11 Skrevet 3. april 2014 jeg er åpen for alt! Anonymous poster hash: 57ff1...e35
trekkoppfugl Skrevet 3. april 2014 #12 Skrevet 3. april 2014 Jeg var på pascha bay to uker etter skandalen, flott og fint og rent og pent! Kjempefornøyd.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #13 Skrevet 3. april 2014 linker til noen fine steder ,gjerne med all inclusive? Anonymous poster hash: 57ff1...e35
Oktoberbabyen Skrevet 3. april 2014 #14 Skrevet 3. april 2014 Vi har vært på bodrum imperial, og er veldig klare for å dra tilbake! Kjedelig vei fra flyplassen, men det er det jo stort sett alltid. Men lokalbussene kjører forsiktig til/fra sentrum og passer på deg som turist, sjekker bl.a at du har havnet på riktig minibuss osv. God mat, mye forskjellig mat, mange barneaktiviteter, flott strand, ubegrenset med håndduker, alltid ledige strandstoler osv. Er riktig nok tre år siden vi var der sist, men vi reiser garantert tilbake! I side likte vi oss ikke så godt, selv om jeg vet mange skryter veldig. Der følte vi oss som om vi var i et mini-norden omgitt av bare nordmenn, svensker og dansker når vi dro til sentrum.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #15 Skrevet 3. april 2014 Veldig fornøyde med Nazar sine hoteller. Har flere prisklasser og fantastisk service! Har selv prød Aqua Fantacy og pegasos world. Pegasos world var våres (barn på 6 og 3år) favoritt, men med eldre darn er nok Aqua fantasy topp. I år opner forresten badeland også på pegasos world. Anonymous poster hash: 65ed4...665
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #16 Skrevet 3. april 2014 Takk for svar dere! Mannen er Igrunn mest keen på Spania eller Hellas fikk jeg høre. Hmm i verste fall Tyrkia så klart. Jeg liker meg overalt Sist var vi på Kypros . Flott sted! D var får første syden reise sammen, alle 4. Og barna husker det enda som d var igår ( de er 3, og 5 når vi reiser Anonymous poster hash: 57ff1...e35
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #17 Skrevet 3. april 2014 Hva skjedde med Pascha bay? Anonymous poster hash: 257b3...da0
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #18 Skrevet 3. april 2014 Hva skjedde med Pascha bay? Anonymous poster hash: 257b3...da0 Var jo noe bakterier/ virus greier der nede hvor MANGE fra hotellet ble syke. B.la ei litta jente som endte opp lenge på sykehus det nede. De fant vel ikke ut hva som var kilden heller tror beg Anonymous poster hash: 57ff1...e35
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #19 Skrevet 3. april 2014 Hva skjedde med Pascha bay? Anonymous poster hash: 257b3...da0 Var jo noe bakterier/ virus greier der nede hvor MANGE fra hotellet ble syke. B.la ei litta jente som endte opp lenge på sykehus det nede. De fant vel ikke ut hva som var kilden heller tror beg Anonymous poster hash: 57ff1...e35 Takk for svar Temmelig ekkelt. Kjenner mange som har blitt matforgiftet etc i Tyrkia. Kan ikke si det frister å reise dit. Anonymous poster hash: 257b3...da0
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #20 Skrevet 3. april 2014 det gjorde de ikke. Hvem reiser dit da? noen med link til noe bra? Anonymous poster hash: 57ff1...e35 Ving reiser til Side. Har ikke vært der selv, men på et hotell i Tyrkia som heter Green Garden ( http://www.ving.no/tyrkia/alanya/green-garden/bilder ), og vi var storfornøyde! Veldig barnevennlig, nært stranden, masse aktiviteter og veldig praktisk med tanke på all inclusive. Var trist å reise derifra, og vi skal uten tvil reise tilbake. Eneste minuset var at det var himmleskt varmt, reiste i slutten av Juli. Var ikke så særlig for barna da varmen sto på som verst, men vi følte oss trygge og hadde en fantastisk fin tur. Ble kjent med flere familier der, som vi enda har kontakt med idag Anonymous poster hash: 5eb5f...55f
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #21 Skrevet 3. april 2014 det gjorde de ikke. Hvem reiser dit da? noen med link til noe bra? Anonymous poster hash: 57ff1...e35 Ving reiser til Side. Har ikke vært der selv, men på et hotell i Tyrkia som heter Green Garden ( http://www.ving.no/tyrkia/alanya/green-garden/bilder ), og vi var storfornøyde! Veldig barnevennlig, nært stranden, masse aktiviteter og veldig praktisk med tanke på all inclusive. Var trist å reise derifra, og vi skal uten tvil reise tilbake. Eneste minuset var at det var himmleskt varmt, reiste i slutten av Juli. Var ikke så særlig for barna da varmen sto på som verst, men vi følte oss trygge og hadde en fantastisk fin tur. Ble kjent med flere familier der, som vi enda har kontakt med idag Anonymous poster hash: 5eb5f...55f Hehe, jeg mente Alanya Anonymous poster hash: 5eb5f...55f
Kattpus Skrevet 4. april 2014 #22 Skrevet 4. april 2014 Skal komme meg på pc'n. Så skal jeg linke noen hoteller i side. Hvorfor må du reise med star tour? Hva med ving?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #23 Skrevet 4. april 2014 Antalya- wow kremlin palace. 5☆;-) Veldig fornøyd. Anonymous poster hash: 0bb26...fa7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå