Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen som har tips på hva som kan gjøres med sterile menn?

Min samboer, har vel som oftest levert en svømmer hver gang han har levert en prøve på riksen. Meg setter de på høyere hormondoser for å få flere egg, men med han gjør de ingen ting. Jeg har nå tvunget han til å ta vitaminer hver dag, og har jo sett at spermen klumper seg mindre, men tydligvis så har det ikke gjort noe med produksjonen hans, for i går så måtte han igjen levere to prøver, og de viste ikke om de hadde nok til mine to egg. Så i dag forbreder meg meg på det værste og så får jeg ta det der i fra.

Så tenker jeg litt fremover, og lurer jeg på hva vi kan gjøre for å få mer sperm til neste forsøk. Hva måtte din mann igjennom?

Fortsetter under...

Tror ikke det er så mye man kan gjøre med lave sædtall...

Det som har vist effekt er at han går ned i vekt hvis han er overvektig, slutter og røyke, slutter med alkohol, og mosjonerer. Omtrent som for oss, altså :P

Anonymous poster hash: aa967...347

Min mann hadde nesten en tredobling av antall etter en hestekur på pergotime. I tillegg var det mange flere og bedre svømmere. Gikk på det i førti dager tror jeg. Effekten kom ca en månef etter han slittet med de igjen...

Hmm hvordan skal jeg få ha til å mosjonere da tro, lokke med en sjokolade på stang eller noe slikt ;)

Ellers så er han slank, ikke drikker eller røyker, klart spise sunnere kan han jo, for når jeg er på jobb blir det bare pizza og pølser.

Pergotime ja, det kan jeg jo sjekke opp om kan være en ide for han å prøve ut!

Tusen takk for tilbakemeldinger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...