Gå til innhold

Erfaring med nesesug?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, har ei unge her på 11 uker. Han høres litt tett ut og kan se at det er fine, store buser inni neseborene. Bruker nesesuget for å fjerne de. Men nå lurer jeg på om jeg kanskje suger litt for hardt:( for han begynte å blø litt neseblod:( har noen opplevd det samme? Eller kan neseblodet komme av noe annet? Syntes det var litt ekkelt, og tror ikke jeg kommer til å bruke nesesuget noe mer. Setter stor pris på hva deres erfaring med nesesuget er. PS har den med munnsug.

Anonymous poster hash: 24901...5eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har den med munnsug. Ikke opplevd blødende nese og jeg trekker inn nesten med full kraft! Kommer def til å bruke den igjen, for guttungen snes det er helt fantastisk etterpå og den funker jo som bare rakkern på snørrete nese! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at dn er genial, har den som heter Frida et eller annet .

Kan jo være at du bare har fått skrapet litt inni nesa med den du putter inn i nesa. Ungen hadde nok helt dersom du hadde sugd for hardt ..slimhinner i nesa er jo ekstra skjøre når man er forkjølela..

God bedring til minsten : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte skaffe nasesugar no ved forrige forkjølelse, hadde aldri behov med eldste. Har otribaby, og den gjer det den skal.

Busar fjernar eg med q-tips, slik eg gjorde med eldste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke snørrete. Han han kun disse kladdene i nesen som jeg hører tetter han. Syntes ikke noe særlig om blødningen. så jeg kommer til å være litt forsiktig med å bruke den, hvis jeg bruker den igjen :) men setter pris på deres erfaring:) takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke snørrete. Han han kun disse kladdene i nesen som jeg hører tetter han. Syntes ikke noe særlig om blødningen. så jeg kommer til å være litt forsiktig med å bruke den, hvis jeg bruker den igjen :) men setter pris på deres erfaring:) takk

Prøv med nesedråper først for å løse litt opp. Det måtte jeg gjøre med minsten. Han var tett men det kom kun ut hvis jeg dryppet han først.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv med nesedråper først for å løse litt opp. Det måtte jeg gjøre med minsten. Han var tett men det kom kun ut hvis jeg dryppet han først.
takk, det skal jeg prøve :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er minsten på 5 uker sikkelig tett, så har kjøpt den otribaby. Mulig jeg suger til for hardt, men ser han blør litt neseblod. Trur egentlig det er rifter i neseborene. Veldig usiker på om jeg skal bruke den igjen. Merker absolutt at det hjelper.

Ellers har jeg brukt nesedråper og lagt han på magen etterpå, da renner det litt ut av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns eskimometoden er det eneste som funker :-/

Hva er det?

Hvordan suge ut snørr uten hjelpemidler :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...