Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da er jeg kommet så langt i prosessen og negative tester at vi vurderer et forsøk utenfor Norge.

Hvor har du vært?

Fornøyd?

Pris (med alt inkludert)?

Etter x antall avbrutte og negative forsøk tror jeg at vi må ta oss et forsøk privat før vi evt. tar det siste ferskforsøket i Norge igjen. Kjenner at hele vår prosess har vært en test i fra klinikkens del og nå vil vi til noen som ikke tar inn pasienter på samlebånd.

Anonymous poster hash: 0a297...575

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144131930-fors%C3%B8k-i-utlandet-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært i Spania på Instituto Marques i Barcelona, siden vi trengte eggdonor. Veldig fornøyd. Det er dyrt, 10 000 euro for et forsøk - men dette er jo med donor. Dere trenger vel ikke reise så langt dersom dere "bare" skal ha vanlig ivf. 

Klinikken har veldig høye suksessrater. Vi har vært igjennom flere forsøk i Sverige (pgd-forsøk, henvist til Karolinske via Ullevål), og synes nok at vi har fått mer individuell oppfølging i Spania enn hva vi fikk i Norge/Sverige. Er gravid med tvillinger nå, så jeg er ferdig med alle forsøk og gleder meg bare til å få disse to trygt i havn ila forsommeren. 

Masse lykke til med neste skritt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...