når 3 blir 4 <3 Skrevet 2. april 2014 #1 Del Skrevet 2. april 2014 Det har snart gått 3 måneder etter fødsel og jeg sliter skikkelig med å få av kg. Alle sier at man går ned når man ammer. Her fullammer jeg og det skjer ingen ting. Har til og med gått opp igjen 4 kg…. Jeg går lange turer hver dag og spiser forholdsvis sunt… begynner å bli ganske så desperat… Noen andre som har det sånn ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rene82 Skrevet 2. april 2014 #2 Del Skrevet 2. april 2014 Du er ikke alene. Fullammet i fire mnd og frem til hun var 7 mnd. Ikke ned et eneste gram. Har alltid sagt at den som fant opp setningen, alle går ned når man ammer, kan komme til meg å forklare hvorfor ikke jeg gjorde det. 😝 Men vesla er nå 11mnd, jeg har gått på diett med vekttap på 7kg og en del cm minus her og det. Nå har jeg begynt å trene styrke og kondisjon..håper må en smekker kropp til sommeren 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lessismore Skrevet 2. april 2014 #3 Del Skrevet 2. april 2014 Kjenner meg igjen. I forrige svangerskap for 4 år siden, la jeg på meg nesten 30 kg, men regnet med å gå ned det meste når jeg ammet. Ehhh, nei. Gjorde ikke det, gitt. Gikk faktisk bare ned 16-17 kg, og hadde da et mye dårligere utgangspunkt ved denne graviditeten. Etter fødsel i høst gikk jeg ned nesten alt jeg la på meg denne gangen, men fremdeles henger ca 15 kg fra forrige svangerskap igjen. Går ikke ned noe når jeg ammer, jeg. Tvert i mot. Litt rart, i og med at jeg spiser sunt og mosjonerer mye. (Går timeslange turer hver dag.) Merkelig. Jeg tror jeg kommer til å bli en sånn "tønne-dame" når jeg blir eldre. Du vet, de som har mage/brysparti som er like høyt som det er breit. En skikkelig kube. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilith Skrevet 2. april 2014 #4 Del Skrevet 2. april 2014 Jeg gikk heller ikke ned i vekt ved å amme. Alle sier at vekta bare raser ned når man ammer, men det er bullshit! Hehe sikkert sånn for noen men ikke for meg hvertfall. Men kiloene er borte nå etter at våren kom og jeg har gått 2-3 timers turer hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
når 3 blir 4 <3 Skrevet 2. april 2014 Forfatter #5 Del Skrevet 2. april 2014 Godt å høre at det ikke bare er meg da De som sier at kg raser av kan jo ta diskusjonen med meg, he he. Går lange turer så og si hver dag, bortimot 1 mil eller mer. Spiser sundt, men vekttapet uteblir… Ja, ja får smøre meg med tålmodighet Nå skal jeg begynne med jern, etter at jernlagrene mine er så lave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilith Skrevet 2. april 2014 #6 Del Skrevet 2. april 2014 Godt å høre at det ikke bare er meg da De som sier at kg raser av kan jo ta diskusjonen med meg, he he. Går lange turer så og si hver dag, bortimot 1 mil eller mer. Spiser sundt, men vekttapet uteblir… Ja, ja får smøre meg med tålmodighet Nå skal jeg begynne med jern, etter at jernlagrene mine er så lave. Lykke til med jernet:) måtte selv ta tilskudd i 2,5 mnd etter fødsel, i tillegg til 3 dager med intravenøs jerntilførsel på sykehuset, var nede på 6,5... Intravenøst var greit men tabletter.... Fy f nå vet jeg hvordan det er å bli forstoppet og bæsje stein!! Håper du slipper det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lessismore Skrevet 3. april 2014 #7 Del Skrevet 3. april 2014 Godt å høre at det ikke bare er meg da De som sier at kg raser av kan jo ta diskusjonen med meg, he he. Går lange turer så og si hver dag, bortimot 1 mil eller mer. Spiser sundt, men vekttapet uteblir… Ja, ja får smøre meg med tålmodighet Nå skal jeg begynne med jern, etter at jernlagrene mine er så lave. Lykke til med jernet:) måtte selv ta tilskudd i 2,5 mnd etter fødsel, i tillegg til 3 dager med intravenøs jerntilførsel på sykehuset, var nede på 6,5... Intravenøst var greit men tabletter.... Fy f nå vet jeg hvordan det er å bli forstoppet og bæsje stein!! Håper du slipper det! Signerer denne! Sleit i ukesvis. Håper du slipper det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
når 3 blir 4 <3 Skrevet 3. april 2014 Forfatter #8 Del Skrevet 3. april 2014 Da har jeg begynt på jerntilskudd, so far so good!! Får se hvor lenge det varer…skal gå på det i 5 uker for så å sjekke jernlagrene igjen Takk igjen for alle tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå