Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Hva jobber dere med? Hva gjør dere iløpet av en arbeidsdag ? Sitter dere stortsett hele dagen eller prøver dere å variere? Jobber dere fra 8-16 med samme arbeidsoppgaver? -jeg skal begynne i ny jobb i mai og det er en kontorjobb (jeg er vandt med aktiveyrker) så jeg lurer på hvordan det skal gå for meg med å ha et stillesittende yrke. Det har jo gått bra når jeg har tatt utdanning, men føler at der har jeg hatt ro og konsentrert meg om oppgave besvarelser og variere med å sette meg i sofaen å lese, ha flere pauser enn 30 minutt dagen, forelesninger-kantine-bibliotek-datarommet osv...... setter pris på svar Anonymous poster hash: 411e6...695
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Jeg sitter stort sett ved pulten hele dagen. Det blir en del turer til printeren og kopimaskinen, men det er jo ikke veldig mange skrittene. Jeg jobber med saksbehandling, så det er hovedsaklig det jeg driver med. Det kommer noen telefoner, jeg har noen avtaler innimellom og kollegaer kommer innom kontoret for hjelp eller en prat. Jobben min er såpass krevende og det er såpass store mengder at jeg sjelden rekker å tenke på om jeg kjeder meg eller ikke. Anonymous poster hash: c7cec...d05
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Jeg har heve senke pult så veksler mellom å stå og sitte ved pulten Er økonom og jobber med lønn og regnskap. Mue stillesittende så velger trappen frem for heisen osv Anonymous poster hash: 10a1c...339
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 Har ikke kontor, har pult. Anonymous poster hash: 80aff...72f
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. april 2014 #5 Skrevet 2. april 2014 Jobber som sekretær, og har omtrent 60 ulike oppgaver om dagen. Springer rundt som en gal, alltid noe som skal hentes, printes, spørres om, hjelpe til med osv... men ja, jeg sitter mye. Springer i trapper istedenfor å gå da :-)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #6 Skrevet 2. april 2014 Pleier ikke pule sittende, altså. Anonymous poster hash: a622a...e2e
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #7 Skrevet 2. april 2014 Jeg har pult sittende på kontoret..... Anonymous poster hash: 274fa...762
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå