Gå til innhold

Kan noen se på denne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den er ikke positiv.

Når teststreken er sterkere enn den andre DA er den positiv. Teststreken blir så mørk at du kan ikke la vær å se det ;-)

Test hver kveld fremover så ser du det nok ;)Anonymous poster hash: ee3c2...687

Ok, tusen takk for svar :) jeg venter egentlig på tanta her, 7 dager over... Gravid tester er negative.. :(

Hadde positiv eltest på fredag, så siden denne var negativ nå så kanskje det var forsinket el på fredag da.. Baaahh, forstår ingenting lenger.. fatter ikke hvorfor jeg tester sånn heller, men MÅ jo bare ;)

Men er det normalt å få så "sterke" negative eltest? Har testa mye, men kunn fått sånne når det nærmet seg el, ikke to streker ellers...?

Annonse

Min graviditetstest var megasvak i starten men kunne se to streker der selv om den ene streken minnet mer om en skygge.jeg hadde det på følelsem og testet hos legen, de ga meg beskjed om at jeg prøvde for hardt og at den var negativ. Jeg er 37 uker nå ;-) så noen ganger kan legen og tester ta seg en bolle!

Annonse

Ikke alltid. Grav test blir positiv Før EL somregel om man er gravid.Anonymous poster hash: ee3c2...687

Forrige gang jeg var gravid så var el-testen positiv i 6 dager før gravidtesttesten ble positiv.

Anonymous poster hash: 9e086...2ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...