QueeenBeee Skrevet 1. april 2014 #1 Del Skrevet 1. april 2014 Har ei jente som blir 4år i juni og ei som blir 6år i september. Begynner å føle at de ikke faller i kategorien småbarn lengre. Ivertfall ikke hun eldste. De er jo så store nå. Spiser selv, kler på seg selv, eldste dusjer nesten helt alene, de står opp alene i helgene (mamma og pappa er jo bare masete så de kan bare sove) osv osv osv. Storesøster "passer" på lillesøster, koser seg ute alene (vi bor slik at de eneste bilene som kommer skal til oss og vi ser/hører dem lenge før de kommer til huset). OSV OSV OSV OSV Men når er småbarnslivet over? 3år, 4år osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giss Skrevet 3. april 2014 #2 Del Skrevet 3. april 2014 Personlig tenker jeg ved skolealder. Da kommer barna over i en ny fase av livet. Deres utvikling tar et skikkelig hopp da. Selv om de kan være ganske selvstendige før den tiden er de stadig i mine øyne småbarn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Josephina Skrevet 12. mai 2014 #3 Del Skrevet 12. mai 2014 Enig med Giss over her Jeg og tenker at småbarnsperioden er over nå som jenta vår skal begynne på skolen til høsten. Da er en ny fase i livet. Hun har lenge vært veldig selvstendig og "stor", men likevel er hun "lillejenta" vår enda...og vil sikkert være det når hun begynner på skolen og...men ja, du skjønner sikkert - det er altså en ny tid og en stor utvikling som skjer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå