Mamma&LilleKrølle Skrevet 1. april 2014 #1 Del Skrevet 1. april 2014 Jeg går sykemeldt fordi jeg ikke fungerer på jobb med bekkenet, men går skole så jeg er ute i en kort praksisperiode nå. Praksisplassen har tilrettelagt godt for meg, så jeg styrer store deler av dagen selv, og gjør bare det jeg klarer...Men jeg er nok veldig stressa innvendig alikevell... Forrige uke så prøvde jeg meg på jobb hver dag, og hver kveld sitter jeg skriver i forbindelse med skriftlige oppgaver rundt praksis. I tillegg har jeg ei datter på 7 år, og en mann som jobber på sjøen. Jeg trodde selv at jeg tar det med ro, og føler ikke jeg stresser.... Men igår kveld starta noen inntense kynnere, de vara store deler av natta, og jeg lå bare og fulgte med på klokka for å se om det kunne være tegn på rier.. Jordmora ville sende meg inn om de ble litt mer regelmessige. Hadde så vondt inatt at det ble lite søvn.. Fikk beskje om å holde meg i ro idag så jeg ikke trigger noe, så jeg har omtrent sovet hele dagen, og godt var det!! Men fytti så skremmende det var igår når alt sto på... følte meg veldig liten siden mannen er så langt borte, og alt var så vondt.. Om noe starter opp igjen så blir jeg innsendt for en sjekk (er en del timer til sykehus, derfor jeg ikke bare stikker innom for en sjekk) men krysser fingrene for at alt går bra nå!! Er bare uke 30.... Flere som har opplevd langvarige smertefulle kynnere? De sier det kan bli værre med nr.2...Med nr 1 hadde jeg ikke kynnere, så jeg kan ikke sammenligne heller... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144131731-har-v%C3%A6rt-litt-for-stressa-i-det-siste-og-inatt-ble-jeg-nesten-sendt-p%C3%A5-sykehuset/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå