Gå til innhold

Trenger noen oppmuntrende ord....så sliten

Anbefalte innlegg

Vet at jeg ikke er den eneste som har det slik..det kan jeg umulig være? Men jeg er så sliten....så utrolig,utrolig sliten. De siste dagene har jeg vært på gråten hele tiden,i helgen gikk jeg plutselig fra å være litt hoven til å være veldig hoven i bena/føttene/hendene,bekkenet gjør så utrolig vondt og jeg puster og peser som et damplokmotiv....jeg jobber ikke for tiden,men har to andre barn. Føler jeg ikle strekker til fordi det er så mange ting jeg ikke klarer eller orker for tiden...19. juni og termindato virker evig langt unna akkurat nå. Dagens hjertesukk fra en gravid mamma :)

Fortsetter under...

Vi er flere i samme båt.. Og idag toppet det seg med heftige magesmerter!! Er heller ikke i jobb for tiden, ble 100% sm

I uke 30. Stigende blodtrykk, bekken, konstant sliten, de andre barna etc... Og det er så mye jeg ønsker å få gjort!! Jeg gråter modige tårer og føler meg som verdens dårligste mamma til våre andre. De er 2 og 5 år... Hvor gamle er dine? Jeg ønsker så gjerne å strekke til igjen. Føler meg "lat", men er sm av en grunn. Og har fått beskjed om å hvile.. Jeg er så lei form og energinivå, vinduer osv. Så msnge bekymringer. Ikke har jeg begynt å gjøre noenting klart til tredje gull.. Dårlig samvittighet. Ikke ønsker jeg å føde før tiden heller pga lille, men jeg er så klar til å bli ferdig denne gang. Og vi er såå ferdig med smått når dette svangerskapet er over! Jeg holder nesten ikke ut... Sover nesten hele formiddagen, går i joggeklær og har ikke middagen på bordet hver dag. Mannen henter/leverer i bhg i tilegg til sin 110% jobb som leder. Han også er sliten. Sukk...

Ikke mange velmenende råd her desverre. Men du er ikke alene om å ha det slikt hvertfall, ville bare si det. Vi er fler <3 Hjertesukk fra en annen gravid tredjegangsmamma..:)

Det hjelper å høre at man ikke er alene,selv om jeg ikke unner noen andre å føle det på denne måten. Mine barn er 3,5 og 11 år,så det er nok mest med den minste at jeg virkelig føler på st jeg ikke strekker til. Hun eldste forstår mye mer,selv om det selvsagt er ting jeg veldig gjerne skulle gjort med henne,men som jeg bare ikke har energi til. Vil jo ikke føde før tiden jeg heøler,for det vil jo innebære mer tid borte fra de eldste barna...men gud,så klar jeg er for å bli ferdig denne gangen. Klarer virkelig ikke nyte svangerskapet på samme måte som med de to andre. En ting er sikkert...dette blir sistr barnet her også!! Nå skal vi bare nyte de tre barna vi er så heldige å ha fått og bruke all vår tid på dem!;) All ære og respekt til dem som får 4,5 eller 10 (!!) barn! Det hadde jeg aldri klart! Har en mann som er en del borte pga jobb og det har vært en stor utfordring. Etter påske starter han heldigvis i ny jobb som ikke innebærer natt- eller helgejobbing,så da får vi håpe det blir noe bedre. Gleder meg til veslejenta kommer ut og jeg kan bli mer meg selv igjen...for det slitne hormontrollet som har overtatt kroppen min nå har jeg lite til overs for. Hjerteklem til dere ogaå <3

Jeg syns virkelig dere med flere småbarn er "gærne"... Jeg vet faktisk ikke hvordan jeg skulle klart å ta meg av noe unge nå som jeg har de smertene jeg har. Kjenner jeg blir småsprø bare av å være rundt unger siden tålmodigheten min er ganske nært 0 nå :P 

Så kudos til dere :) :) :)

Annonse

Tenk at du og den lille er viktigst. Kjenner til tanken på alt som gnager som man ikke fikk gjort. Men det er ingen som takker deg i ettertid om det går galt. Unn deg selv å tenke på deg selv og gjør det kroppen din har behov for. Og prøv å krev litt mer av de andre rundt deg. Ønsker deg en fin fin dag. Klem

Anonymous poster hash: 37d3f...4ab

Har det som deg - helt utslitt, bekken som streiker totalt innimellom, halsbrann og småkvalm.., Jeg kreker meg på jobb, men klarer ikke få inn alle timene mine til tross for at jeg er 50% sykemeldt. Hjelper ikke så mye når kollegaene mine spøkefullt poengterer at det er leeenge igjen til juni :-(

Heldigvis har jeg verdens skjønneste barn - igår sovnet jeg som en stein etter jobb, og våknet opp til dekket bord med stearinlys og nystekte vafler som min datter på 9 hadde laget :-))) Hun hadde tom tatt ut av oppvaskmaskina og ryddet kjøkkenet... Men allikevel - definitivt mitt siste svangerskap - får holde med tre!!!

Anonymous poster hash: 26370...eff

Har det som deg - helt utslitt, bekken som streiker totalt innimellom, halsbrann og småkvalm.., Jeg kreker meg på jobb, men klarer ikke få inn alle timene mine til tross for at jeg er 50% sykemeldt. Hjelper ikke så mye når kollegaene mine spøkefullt poengterer at det er leeenge igjen til juni :-(

Heldigvis har jeg verdens skjønneste barn - igår sovnet jeg som en stein etter jobb, og våknet opp til dekket bord med stearinlys og nystekte vafler som min datter på 9 hadde laget :-))) Hun hadde tom tatt ut av oppvaskmaskina og ryddet kjøkkenet... Men allikevel - definitivt mitt siste svangerskap - får holde med tre!!!

Anonymous poster hash: 26370...eff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...