Gå til innhold

Hva er den beste aprilsnarren dere noen gang har gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst til å dra en god en på mannen min i dag, og trenger litt inspirasjon.

Min beste hittil var da jeg sa at en som het Julius hadde ringt, og ba ham ringe tilbake. Gav ham nr til dyreparken. Holdt på å le meg ihjel da han ringte og spurte om å få snakke med Julius, og damen i den andre enden svarte "but he's a monkey!" (Min mann er engelskspråklig).

Anonymous poster hash: 2480e...cd9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var fem år.

Brølte til min mor: " Mamma, Mamma - det står en løve i hagen!!"

Min mor løp til vinduet.

Det var ingen løve i hagen!

Legendarisk.

Skrevet

Jeg var fem år.

Min mor løp til vinduet.

Legendarisk.

legendarisk.. vi var ikke like vågale da jeg vokste opp, så da var det en elg som visstnok stod i hagen.. :)

Skrevet

Jeg var fem år.

Min mor løp til vinduet.

Legendarisk.

legendarisk.. vi var ikke like vågale da jeg vokste opp, så da var det en elg som visstnok stod i hagen.. :)
Løver var det skumleste i verden - traumatisert av Albert Åbergs "løve i kleskapet"-problematikk.
Skrevet

Da jeg var seksten lurte jeg min lillebror litt. Han er attpåklatt, så jeg fortalte han at mamma og pappa var litt sliten nå, så jeg skulle begynne på skole til høsten i Sverige, og han måtte flytte med meg. Kan hende jeg ikke sa aprilsnarr før  i juni, da ;-)

Ellers er jeg ikke mer oppfinnsom enn elgen, altså.

Skrevet

Jeg var typ 8 år og min far jobbet i garasjen. Det var i fasttelefonens tid, og heg ropte ut at det var telefon til ham. Ventet til han var kommet helt inn og av med skoa før jeg avslørte spøken. *knis* Han syns i grunn bare det var sånn passelig morsomt.

Anonymous poster hash: 91ff7...c9c

Skrevet

det gjorde jeg å ble ikke like godt mottatt :-)

Anonymous poster hash: 86a9d...810

Gjest meg&mini
Skrevet

Da jeg var seksten lurte jeg min lillebror litt. Han er attpåklatt, så jeg fortalte han at mamma og pappa var litt sliten nå, så jeg skulle begynne på skole til høsten i Sverige, og han måtte flytte med meg. Kan hende jeg ikke sa aprilsnarr før i juni, da ;-)

Ellers er jeg ikke mer oppfinnsom enn elgen, altså.

Hahaha😊😊

Gjest meg&mini
Skrevet

Har så lyst til å dra en god en på mannen min i dag, og trenger litt inspirasjon.

Min beste hittil var da jeg sa at en som het Julius hadde ringt, og ba ham ringe tilbake. Gav ham nr til dyreparken. Holdt på å le meg ihjel da han ringte og spurte om å få snakke med Julius, og damen i den andre enden svarte "but he's a monkey!" (Min mann er engelskspråklig).

Dette er den beste aprilsnarren jeg noen gang har hørt om!

Skrevet

Da jeg var fem år hadde jeg ikke helt skjønt konseptet "spøk", men hadde jo hørt at man dro en spøk 1. april.

Jeg hadde akkurat fått ut sykkelen min, og raste rundt på gårdsplassen. Også klarte jeg å velte i det jeg skulle sette den fra meg i garasjen, hvilket endte i en fin liten ripe i bilen til pappa. Så jeg gikk inn å sa; Pappa, jeg har ripa opp bilen din. HAHA. Aprilsnarr! Alt dette i et åndedrag, så snudde jeg på hælen og gikk.

Han var ikke så imponert over "spøken" min gitt. I hvertfall ikke når han oppdaget ripa.

Anonymous poster hash: fd027...ce7

Skrevet

Som 17-åring med fast kjæreste over to år tenkte jeg at det ville være på sin plass å lure mamma til å tro at jeg er gravid. Hun gikk fem på, og ble en smule hysterisk. Når jeg avslørte spøken viste hun tydelig hvor lettet hun var. 

Når jeg kort tid etter fant ut at jeg virkelig ER gravid og fortalte det til henne, tenkte hun at det var aprilsnarr på etterskudd... Haha liksom :D

Anonymous poster hash: ce66b...ca8
Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Jeg har ei venninne som lurte seg selv første april for noen år siden. Alle skriver jo klisjeer på face at de er gravide, giftet seg eller slått opp - ergo helt banale og lite spennende forsøk på "narr". Hun tok bilde av random positiv graviditetstest på nett og la ut på face med kommentar om at her kommer det barn nr 4. Kjerringa sitt problem ble at 1 uke senere var hun fortsatt like gravid, noe hun ikke fikk vite før nettopp en uke senere ved å ta test, da var hun 5-6 uker på veg. Ingen trodde henne før hun fikk antydning til mage :D

Skrevet

Jeg stilte alle klokkene i huset to timer fram. Dette var før pc og mobiltelefon var vanlig, så det vanskeligste var å få stilt klokka på mikrobølgeovnen. Prikken over i-en var at mamma nettopp hadde dusjet, så klokka hennes lå på badet, og så fikk jeg stilt den også. Hun gikk fem på, og begynte plutselig å stresse voldsomt fordi vi var bedt bort på ettermiddagen. Gyllent minne!  :fnise:

Anonymous poster hash: 6a001...816
Skrevet

Fanastisk spøk!!! Dyreparken får nok mange telefoner i dag ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...