Gå til innhold

Hva serverer jeg 15+ personer til middag imorgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poden har bursdag, og jeg har sagt til familien at vi har middag.

Har frysen full i karbonadekjøttdeig, en halv hjort og en hel sau. Pluss en masse med fisk.

Men det er jo for seint å ta opp en stek om den skal tine i kjøleskapet.... og jeg orker ikke stå hele dagen. (Må rydde litt også ;)

Frister neeesten å lage en stor torogryte... Eller, er det noen som har en god oppskrift?

Anonymous poster hash: d99bd...4a8

Fortsetter under...

Skrevet

Vil du lage noe enkelt kan du jo ta opp karbonadedeigen og tine den. Lage spanske kjøttboller med ris og grønnsaker. evnt. Hjemmelagde hamburgere :) Mye enklere enn man tror. Eller en gryterett? :) Dropp toro posen og hakk opp grønnsaker isteden :) Ha salat til og brød.. ;)

Eller lage en god lasagne ;) Du trenger ikke stå hele dagen å lage mat. Enkel mat er ofte den som er best ;) Trenger ikke avansere for et godt måltid:) Fiskegryte er jo også godt..! Sauen og hjorten ville jeg ventet med. Siden den er lettest og tilberede dagen før. Mta på marinering.tining og trenger hakket mere planlegging. . Kos deg i bursdag; )

Skrevet

lag hjemmelaget lasagne med en god salat og hvitløksbrød :) Dette liker jo både store og små gjester :D Dessuten er det enkelt og lage til mange :)

Skrevet

Fyr opp grillen og server hamburgere og pølser.

Skrevet

Lag hjemmelaget pizza

Anonymous poster hash: 63fe6...7da
Skrevet

Gryterett er en god idé, men dropp Toro. Bruk karbonadedeigen og lag en diger gryte med Chili con Carne, google etter oppskrift. Jeg liker å bruke en blanding av røde bønner og hvite bønner (bruk gjerne tomatbønner på boks). Server med salat og rundstykker eller hvitløksbaguetter. Kan ha ris ved siden, men ikke nødvendig, bønnene metter bra. Veldig godt og veldig enkelt!

Anonymous poster hash: 0b7a9...668

Annonse

Skrevet

Gryterett er en god idé, men dropp Toro. Bruk karbonadedeigen og lag en diger gryte med Chili con Carne, google etter oppskrift. Jeg liker å bruke en blanding av røde bønner og hvite bønner (bruk gjerne tomatbønner på boks). Server med salat og rundstykker eller hvitløksbaguetter. Kan ha ris ved siden, men ikke nødvendig, bønnene metter bra. Veldig godt og veldig enkelt!

Anonymous poster hash: 0b7a9...668

Veldig mange liker ikke bønner, og da er det kjedelig å servere en bønnerett

Anonymous poster hash: 63fe6...7da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...