Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Hvordan gikk det med personen etter ulykken både psykisk og fysisk? Kan personen du kjenner fungere OK i hverdagen? Anonymous poster hash: 8171a...4cc
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Har vært borti flere gjennom jobb. Livet blir veldig, veldig anderledes, men flere av dem har hatt ganske gode liv. "Lam fra halsen og ned" kan jo innebære tildels svært forskjellige skjebner. En jeg var borti reiste fremdeles på turer til utlandet hvor jeg ikke en gang hadde tørt å reise Den personen gjorde ting jeg anser som "ekstremsport". Riktignok måtte en del tilpasninger til, men det fungerte. Det var i hvert fall en person med stor livskvalitet. De trenger ofte mye hjelp til det meste, men kan også fungere noenlunde bra hvis de er blant de heldige. En jobbet mer enn 50 % og fortsatte karrieren som var påstartet før den var utsatt for skaden. Håper det går bra med den du kjenner. Anonymous poster hash: be78b...026
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Jeg har jobbet med en som kun hadde kjeften og en tommel som fungerte... Han så, hørte og prata, men kunne kun bevege en tommel med vilje. Han fikk bestilt mange øl med den tommelen Med riktig hjelp/assistenter kan livskvaliteten være svært god, men det har mye med innstilling å gjøre. Noen har ingen begrensninger på tross av sitt handicap, mens andre føler seg helt låst i sin situasjon. Anonymous poster hash: bbcd4...f48
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Tusen takk for at dere tok dere tid til å svare. Hi Anonymous poster hash: 8171a...4cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå