Gå til innhold

7 dpo. Det kan ikke være mulig!?!?! (Se bilde)

Anbefalte innlegg

Er i dag 7 dpo og natt til i dag kjente jeg det begynte å stikke nederst på magen/ livmor/eggstokk på venstre side, og slik er det enda. Tenkte et like sekund i natt. Shit... Nå er jeg gravid

Men... Er jo ikke mer enn 7. Dpo. Men klarte ikke holde meg og tok en test..

Ser dere noe? Er denne skygge? Svak positiv?

Fortsetter under...

Annonse

Ser streken :-) kan gå begge veier. Jeg fikk en slik strek 10 dpo forrige syklus, mn mensen kom som normalt. Fikk også strek i dag, har eggløsning i disse tider. Så ville derfor ikke stolt blindt på det i.o.m at du kun er 7 dpo. Du får smøre deg med tålmodighet og teste igjen om 2 dager å se om det er blitt sterkere. :-) masse lykke til!

en graviditetstest skal ikke gi utslag på hcg om man ikke har hcg i kroppen og eneste måten å få det er å være praggy. Det er annerledes når man får negativ test for den kan være feil fordi man ikke har nok hcg når testen blir tatt. strek er strek 😄😄😄

en graviditetstest skal ikke gi utslag på hcg om man ikke har hcg i kroppen og eneste måten å få det er å være praggy. Det er annerledes når man får negativ test for den kan være feil fordi man ikke har nok hcg når testen blir tatt. strek er strek

Tenker jo det jeg og ... Men likevel.. Liksom det jeg tenkte når jeg så den og ikke trodde mine egne øyne. Er det virkelig en strek...

Må sies at impulsen min et lik null. Så har tatt 2 nye tester i ettermiddag. Begge negativ

Annonse

Er i dag 7 dpo og natt til i dag kjente jeg det begynte å stikke nederst på magen/ livmor/eggstokk på venstre side, og slik er det enda. Tenkte et like sekund i natt. Shit... Nå er jeg gravid

Men... Er jo ikke mer enn 7. Dpo. Men klarte ikke holde meg og tok en test..

Ser dere noe? Er denne skygge? Svak positiv?attachicon.gifimage.jpgattachicon.gifimage.jpg

Ser positiv ut. Spennende!

mispire, det var en hcg test?

7dpo kan holde det, kan ha festet swg tidlig og begynt å gi kroppen hcg. som jeg sa tidligere så kan man jo ta hcg orøver 4 dager før mwns, det er vel sånn 9dpo. og din var svak. det er supert! Har du noe symptomer og?

Dette er til å bli GAL av. Først en svak strek. Negativ dagen etter. Testet med DocMorris i dag. Kan se "noe" (skyggestrek??)når den var tørr kikket jeg en gang til. Synes å se farve på streken. Men tørr ikke anse den som positiv... Gal... GAL!!!!! Å de ekstra dagene å "vente å teste". Herregud selvpining!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...