Gå til innhold

Sterk angst og svimmel HELE tiden!! Kan jeg få beroligende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal starte på antidepressiva til uka.. Men er så sliten.. Føler meg konstant svimmel, og føler jeg ikke får puste skikkelig. Hele tiden...

Vært sånn konstant i snart 4 uker.. Skal til legen i morgen, og starter da på antidepressiva. Men kan jeg få beroligende i starten også? Orker ikke gå rundt sånn mer..

Redd jeg skal besvime mens jeg har barna her :-(

Anonymous poster hash: 048eb...ebd

Fortsetter under...

Skrevet

Vanskelig å spå, du må nok høyre med legen din. Beroligande er eit tveegga sverd, du kan fort oppleve at ei plage blir erstatta av ei verre, eller at du ikkje blir kvitt symptoma du har og får nye i tillegg. Men for nokre kan korttidsbruk ha god verknad på plagene.

Uansett, håpar du får det bedre :)

Skrevet

Vil absolutt anbefale deg å få sjekket jernlagrene dine også for svimmelhet skyldes som oftest pga jernmangel.

Anonymous poster hash: 9e4a7...a5a
Skrevet

Jeg fikk sobril da jeg startet med zoloft, men fikk ikke bruk for dem. Virker som om det er vanlig å få beroligende i oppstarten da man blir mer urolig og "klumpen i magen blir større". Lykke til!

Anonymous poster hash: 66601...10c

Skrevet

Hva blir du redd for HI? Klarer du å tenke på noe du liker når du blir redd? 

Anonymous poster hash: 51da7...490
Skrevet

Spørs, de har blitt veldig restriktive med benzodiazepiner. Du må nesten bare høre med legen din.

Anonymous poster hash: c8429...728

Annonse

Skrevet

Akkurat nå gjør jeg snart hva som helst for å slippe denne angsten. Er helt utslitt... Har tatt blodprøver flere ganger, de er helt fine. Trodde jeg hadde hjerteproblemer til å begynne med, men etter utallige tester er de fine de også. Så er angst..

Går til psykolog 1 gang i uka...

Men må ha mer hjelp, derfor skal jeg begynne med antidepressiva. Men er så sliten og det å tenke på 2-3 uker til med dette (eller kanskje mer angst) er uutholdelig!!

Håper jeg får noe i tillegg disse første ukene iallefall....

Og jeg ver ikke hva jeg er redd, er redd for alt om dagen... Sosial angst, helseangst, stresset og masete hverdag!

Skrevet

Hvordan er hb og jernlager? Prøv å unngå å gjøre ting du vet gjør deg uvell...spør om noen kan passe barna noen timer noen dager. Hva har trigget depresjonen og angsten:-( lykke til kjære seg. Sender deg masse gode tanker..♡♥♡♥♡♥

Anonymous poster hash: 454ea...8b1

Skrevet

Akkurat nå gjør jeg snart hva som helst for å slippe denne angsten. Er helt utslitt... Har tatt blodprøver flere ganger, de er helt fine. Trodde jeg hadde hjerteproblemer til å begynne med, men etter utallige tester er de fine de også. Så er angst..

Går til psykolog 1 gang i uka...

Men må ha mer hjelp, derfor skal jeg begynne med antidepressiva. Men er så sliten og det å tenke på 2-3 uker til med dette (eller kanskje mer angst) er uutholdelig!!

Håper jeg får noe i tillegg disse første ukene iallefall....

Og jeg ver ikke hva jeg er redd, er redd for alt om dagen... Sosial angst, helseangst, stresset og masete hverdag!

Godt å høre at du går til psykolog. Du får en god klem, håper virkelig at medisinene gir deg mer ro :)

Anonymous poster hash: 51da7...490

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...