snurripåsnei Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Har en gorenje tørketrommel som stopper etter 10-15 sekunder, å da lyser det ved et symbol som ser ut som en C med bølger inni. Alt av filter er sjekket og vanntank er tømt. Anyone?? Har googla feilkoder og symboler å prøvd alt nå til ingen nytte. Noen som har pwiling?
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Har du instruksjonsboka til tørketrommelen? Se i den. Har du den ikke, så kan du google den opp, de fleste ligger ute på nett. Hva tørketrommelmodellen heter, pleier det å stå et sted på den. Anonymous poster hash: 93592...dce
snurripåsnei Skrevet 31. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2014 Har ikke instruksjonsboka å får ikke opp pdf fila som jeg peøver å lastw ned. Alt er svart, og på serviceheftet står det ingenting om disse symbolene. Såå irrirert her nå! Jeg er jo blitt helt avhengig av tørketeommelen når 3 barn og baby bruker lassvis av håndklær. Akkjasann...
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Gi meg linken til pdf-filen, kanskje den virker hos meg, så skal jeg se om jeg finner symbolet. Anonymous poster hash: 06d86...419
Cruella De Vil Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 Regner med at du har forsøkt å laste ned filen her? http://www.gorenje.no/bruksanvisninger Hvilken modell er det?
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #6 Skrevet 31. mars 2014 Har du sjekka filteret nede ved gulvet? Den luka der... Anonymous poster hash: 2cc22...c82
snurripåsnei Skrevet 31. mars 2014 Forfatter #7 Skrevet 31. mars 2014 Det er den pdffila som blir svart :-) Har sjekka luka nederst også, å tatt ut alt av støv. Ah!
snurripåsnei Skrevet 31. mars 2014 Forfatter #8 Skrevet 31. mars 2014 Maskina heter gorenje d72325 forresten.
Tipp topp Skrevet 31. mars 2014 #9 Skrevet 31. mars 2014 Mer det kondensattørketrommel ble du sjekke kondensatoren. Vår stoppet da denne trengte rengjøring noe jeg ikke hadde fått med meg.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #10 Skrevet 31. mars 2014 Rengjør kondensatoren oftere hvis maskinen brukes svært ofte.Det kan dryppe litt vann fra kondensatoren når du drar den ut, såbruk en oppsugende klut til denne operasjonen.• Lukk opp det ytre dekselet inn til luftkjøleren ved å ta tak ihåndtaket nederst til venstre på kabinettet og vippe det ned.• Fjern det innvendige dekselet ved å rotere spaken vertikaltnedover. Vipp så dekselet mot deg og fjern det.• Drei låsen på luftkjøleren opp og trekk ut luftkjøleren ihåndtaket.• Skyll luftkjøleren fra begge sider i lunkent vann og tørk dengodt av.• Rens også pakningen på det indre dekselet og luftkanalensom luftkjøleren sitter i, før du setter luftkjøleren tilbake påplass.• Lås luftkjøleren på plass.• Sett det indre dekselet ordentlig på plass og lås det fast medlåsearmen.• Lukk det ytre dekselet opp på plass igjen. Anonymous poster hash: 2cc22...c82
Cruella De Vil Skrevet 31. mars 2014 #11 Skrevet 31. mars 2014 Det er det nederste symbolet på venstre side? Det står at det betyr "varsellampe: vannbeholder full (bare kondenstørketrommel)". Siden du skriver at du har sjekket at den er tom, bør du kanskje ringe butikken der du kjøpte den og høre om de har noen tips til vanlige feilsituasjoner? Kanskje de kan bringe deg videre til reperatør også...
snurripåsnei Skrevet 31. mars 2014 Forfatter #12 Skrevet 31. mars 2014 Takk for hjelpa alle sammen! Har snakket med reparatør å han tror vannpumpe eller filter inni denne er gåen. Så da spørs det om det blir ny maskin her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå