Gå til innhold

Blødning og el-smerter??

Anbefalte innlegg

Hei!

Postet dette på Pcos-"avdelingen", men der var det ingen svar å få, så jeg krysser fingrene for at det funker denne gangen:)

Jeg hadde for en uke siden snart en bitteliten blødning. Det var for det meste brun/rød slimete utflod, litt tykk + litt blod. Men alt dette varte bare i ett par dager. Og dagen det var over fikk jeg el-smerter. Smertene er over nå, men varte i kanskje 4 dager. Ikke mer.

Jeg har pco og gikk på hormonkur for å bli gravid første gang. Så jeg kjenner igjen el-smertene fra prøveperiodene hvor hormonkuren funket. Jeg har veldig utstabil syklus, så det er ikke noe mønster på den.

Det jeg sitter her å lurer på da, er om dette var eggløsning? Kan det være det? Men hva var da blødningen?

Noen som har opplevd dette eller har noen kloke ord?

Herregud altså.. Kvinnekroppen er ikke til å bli klok på!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144131448-bl%C3%B8dning-og-el-smerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde selv en veldig liten blødning samtidig som el denne mnd. Noen kan vist få blødning rundt el, da hormonene synker før de igjen stiger etter el visstnok. Noen mener en er ekstra fruktbar når dette skjer, men ikke vet eg. Enda ikke gravid og opplevd dette et par ganger nå. Vært prøver siden september 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...