Gå til innhold

På onsdag blir det botox og restylane på meg (34 år)

Anbefalte innlegg

Det er helt sykt å se seg i speilet. Jeg er bare 34 år... men ser ut som jeg er nærmere 40 år. Kan kanskje skylde på meg selv, ansiktsvasken bestod av fille og vann frem til jeg var 32 år... Kanskje derfor jeg har vært så utrolig plaget med kviser også? :( 

Etter noen helt enorme kviseutbrudd under 3 graviditeter, har liksom huden under de tidligere kvisene falt helt sammen. Det er ikke arr, men akkurat som hudet har mistet spenstigheten bare... 

Da jeg var hos denne legen sist sa han at det meste som gjorde huden min som det var er genene. Det kan stemme det, min far er under 60 år, men stakkars, han ser ut som han er nærmere 80+! :( Så jeg har ikke så mye å se frem til når det kommer til rynker! 

Jeg skal kun ta linjene fra nese-sidene og ned. Det ser ut som folder, som pølser som henger på hver siden av munnen. Så vil jeg ta sinnarynken, for de to er massive og dype :( + jeg har hørt det kan hjelpe mot tensionshodepine og - noe jeg har kronisk. 

Herreguuuud som jeg bretter ut her. Jajja, jeg er sinnsykt nervøs bare ;) Håper noen kan si at dette går greit... og at jeg ikke kommer ut som Duckfase ;) For jeg har lyst på litt restylane på kantene av overleppene og... de er nesten forsvunnet?!??!! Helt merkelig.... 

Anonymous poster hash: 24b9e...0f8

Fortsetter under...

Du er bare 6 år fra 40 da så du ser nok ikke så mye eldre ut enn du er.

Svært få ser bra ut etter botox og restylane. Bruk heller pengene på en god hudlege og gode produkter.

Anonymous poster hash: b8c1e...daa

Botox fungerer helt fint så lenge det blir gjort av kvalifisert personale. Det forandrer ikke utseendet ditt selv om noen påstår det. Restylane derimot, forandrer mer, så der ville jeg vært veldig forsiktig. spesielt i leppene der det ofte synes veldig godt. Jeg har brukt botox i årevis i sinnarynken, og det ville ingen ha gjettet. Jeg lar de andre rynkene være, og er absolutt ikke noen sminkedukke eller jåledame.

Går du til en proff så er det ingen problem. Legen min har aldri prøvd å selge meg annet enn den ene behandlingen.

Anonymous poster hash: 5056d...a18

Svært få ser bra ut etter botox og restylane. Bruk heller pengene på en god hudlege og gode produkter.

Hvordan vet du at svært få ser bra ut etter botox og restylane? Du har nok møtt på mange som har tatt det, uten at du kan se det :) Så lenge de som setter den er flinke, skal ingen kunne se på deg og tenke; "oii, hun har tatt resylane!" 

Hadde ikke valgt å ta botox selv, den er ikke godkjent til bruk på denne måten. Botox skal egentlig kun brukes dersom det er medisinske årsaker. 

Anonymous poster hash: 52365...d52

HI her: 

Åh... ja, jeg har vært hos hudlege. Gått på antibiotika over lang tid for å få bukt med byller/kviser. Det var han som sa han ville hatt restylane i de side-linjene fra nese og ned ved munnen. Det er virkelig ikke bra ut! Mine venner (eller min mann som er 37) har ikke så dype folder. 

Gikk til Teres, hudpleieklinikk i Kr.sand. Gikk på obagi nuderm. Huden ble helt ødelagt, jeg har veldig sensitiv hud, og jeg fikk masse ekstem og enda større byller :( Dette produktet skulle visst nok hjelpe mot fine linjer og ryker, og ta bort kvisene, men det gjorde det enda værre. 

Jeg føler meg så stygg... jeg må bare prøve. Det kan nesten ikke bli værre enn det er nå. Selv om jeg står langt i fra speil, så ser jeg innhukket/foldene ved munnen. Har også dype "grotter" på haka etter det var svære byller der i mange månder. De vil jeg og fylle ut... 

Uff.... får så nerver! :( 

HI

Annonse

Botox fungerer helt fint så lenge det blir gjort av kvalifisert personale. Det forandrer ikke utseendet ditt selv om noen påstår det. Restylane derimot, forandrer mer, så der ville jeg vært veldig forsiktig. spesielt i leppene der det ofte synes veldig godt. Jeg har brukt botox i årevis i sinnarynken, og det ville ingen ha gjettet. Jeg lar de andre rynkene være, og er absolutt ikke noen sminkedukke eller jåledame.

Går du til en proff så er det ingen problem. Legen min har aldri prøvd å selge meg annet enn den ene behandlingen.

HI her: 

Ja, skal ti Pedro Saits i Kr.Sand. Han skal være kvalifisert, har vært hos han tidligere og tatt bort ei "vorte" i ansiktet. 

Ble litt nervøs for restylane... men skal ikke ha mye i leppene, bare sånn at leppene ikke gå "innover" i munnen i vikene om du skjønner.... de har liksom mistet fylden i løpet av årene. De var "fine" før :) 

HI

Gjest Lykkeliggift_

Restylane ser utrolig dumt ut på de fleste damer. Du får fordummende ansiktsuttrykk med de store stive leppene, og blir stemplet av mange som bimbo. Vil du fremstå som seriøs dame i 30-årene så la være å ta restylane. Botox har jeg ingen erfaring med, så kan ikke uttale meg.

Restylane ser utrolig dumt ut på de fleste damer. Du får fordummende ansiktsuttrykk med de store stive leppene, og blir stemplet av mange som bimbo. Vil du fremstå som seriøs dame i 30-årene så la være å ta restylane. Botox har jeg ingen erfaring med, så kan ikke uttale meg.

HI her: 

Ok, tror jeg ikke forklarte det godt nok da. Ønkser kun ta litt i sidene av de øverste leppene. På siden (leppa opp) så er liksom leppene forsvunnet. De var der før, men de har synket inn... Ønsker kun ha de synlige igjen, ønsker ikke noen svære gigantiske lepper... 

HI

Gjest Lykkeliggift_

HI her: 

Ok, tror jeg ikke forklarte det godt nok da. Ønkser kun ta litt i sidene av de øverste leppene. På siden (leppa opp) så er liksom leppene forsvunnet. De var der før, men de har synket inn... Ønsker kun ha de synlige igjen, ønsker ikke noen svære gigantiske lepper... 

HI

Da hadde jeg gått for permanent sminke eller sminkekurs i stedet for å sprøyte gift i kroppen. Min mening.

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

HI her: 

HI

Slapp av, disse damene ser for seg rosabloggernes svære stygge ducklips ;) Jeg har hatt restylane, fylte kun på litt i overleppen, en nesten usynlig forskjell som likevel utgjorde mye for min selvfølelse :) Ingen kunne se at jeg hadde det, men jeg følte meg bedre :)

HI her: 

HI

Da hadde jeg gått for permanent sminke eller sminkekurs i stedet for å sprøyte gift i kroppen. Min mening.

HI her: 

Det går ikke ann å sminke bort de foldene som går fra nesa og ned til munnvikene. De er så dype at det er to "pølser" på hver side av munne. 

Hadde vel håpet på mer "postitivt" her, hehe, for jeg er jo redd, og gruer meg, redd for resultatet og alt... Men, setter pris på ærligheten! 

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

HI her: 

HI

HI her: 

Det går ikke ann å sminke bort de foldene som går fra nesa og ned til munnvikene. De er så dype at det er to "pølser" på hver side av munne. 

Hadde vel håpet på mer "postitivt" her, hehe, for jeg er jo redd, og gruer meg, redd for resultatet og alt... Men, setter pris på ærligheten! 

Se mitt svar :P

Annonse

HI her: 

HI

Sjekk fakta før du uttaler deg! Botox er gift, den er grei. Men restylane er et stoff som allerede finnes i kroppen, og er ikke skadelig. Den vil forsvinne helt etter noen mnd. 

Anonymous poster hash: 52365...d52

Dette kommer til å gå sååå fint! :-)

Har aldri hatt behov for det selv, men har flere venninner som bruker det. Og ingen av dem ser ut som duckfaces, fordi de ikke har puttet masse inn i leppene.

Men de ser veldig bra ut, og det er jeg sikker på at du kommer til å gjøre også! :-)

Om jeg noen gang får behov for å sprøyte ting inn i rynker, furer etc., nøler jeg ikke ett sekund med å gjøre det samme!

Lykke til på onsdag, og fortell oss gjerne hvordan det var (mtp. smerter osv. etter at du er ferdig).

:tommelopp:  :duskedame:

Det kommer til å gå helt fint!! Har flere venninner som jevnlig fyller på litt her og der, og de ser kjempeflotte ut! Kommer til å gjøre det selv, hvis behovet melder seg. Du virker nøktern og reflektert, så tviler på du ender opp med duck face :) går selv på obagi, og for meg er det rene vidundermedisin. Så synd du hadde dårlig erfaring. Da hadde jeg også prøvd ut forskjellige behandlinger. Har du undersøkt muligheten for microneedling behandling?

Anonymous poster hash: a0181...1e4

Ikke hør på all skremsel, folk vet åpenbart ikke hva de snakker om. De færreste går helt bananas og får plastikkansikt.

Du skal jo til en som kan dette mye bedre enn bedreviterne her.

Det går helt fint:)

Jeg som svarte lenger oppe at jeg har tatt botox.

Kommer nok til å gå superfint! Jeg har tatt botox i 4 år og er SÅ fornøyd! Ser ikke unaturlig ut i det hele tatt, og gjør at jeg tør å smile bredt uten å bekymre meg for rynkene.

Anonymous poster hash: 09e29...988

Min beste venninne er 37 og har tatt Restylane i den rynken/folden som går fra nesen og ned til munn om du skjønner. Hun ser veldig bra ut og jeg så ikke ar hun hadde tatt det før hun fortalte meg det. Hun så bare litt freshere ut liksom.

Vurdere også botox i sinnarynka... Plutselig blitt så gammel!! Jeg har stelt huden min så ikke mangel på det, er vel bare genetisk anlagt dessverre...

Så skriv gjerne hvordan det gikk , resultatet ble:)

Anonymous poster hash: 96b54...9ff

Jeg har ikke erfaring med noen av delene, så har ingen personlige erfaringer. Min søster har brukt litt Botox i pannen (sinna-rynken?) og har vært veldig fornøyd.

Jeg kunne tenkt meg å få litt spenst tilbake i kinnbeina, men har ikke satt meg inn i hva som er tilgjengelig på markedet enda.

Bare en liten tanke;

Tror du botoxen vil få frem leppene dine litt mer? Da slipper du jo evt restylane og de utgiftene ;)

Du har kanskje tenkt til å ta det i to omganger, men dersom du ikke har tenkt på det, så kan det være verdt å sjekke ut på forhånd :)

Endret av Tieran

Så lenge du går til en som er dyktig, og går for et så naturlig resultat som mulig er det Ingen problem. Ikke sikkert folk vil legge merke til det engang, bare at du plutselig ser mye freshere ut :)

Og til deg over her, har tatt restylane for å fremheve kinnbena litt, ingen som la merke til det, utenom mange komplemang om at jeg såg bra ut for tiden.

I leppene er det litt vondt, men Så verdt det. Men gå for naturlig!

Gjerne ta deg en frisørtime samtidig, med litt forandring om du ikke vil fortelle om behandlingene ;)

Anonymous poster hash: 84bc2...943

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...