Gå til innhold

Festeblødning. info mottas med stooort smil !

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Inne og sniker litt fra 2. trimester. :) Det er veldig mye snakk om festeblødning både her og på andre fora, og før jeg ble gravid prøvde jeg å finne ut om det i det hele tatt var gjort noen seriøse studier på dette (og andre ting som gjerne omtales som symptomer på det ene eller det andre), og sannheten er at det er neimen ikke mange pålitelige kilder som omtaler dette fenomenet ... Fant bl.a denne artikkelen: http://www.countdowntopregnancy.com/early-pregnancy-symptoms/spotting-during-luteal-phase.php

Annonse

Jeg fikk festeblødning ca 5-7 dpo, det kom som lyserosa spotting og pågikk ca i 2 dager. Husker ikke helt... Teste positivt nesten en uke etter forventet mens, men jeg trodde ikke på graviditet så derfor venta jeg såpass lenge med å teste. Hadde nok teste positivt flere dagen før jeg gjorde, for den var veldig sterk ! 

Anonymous poster hash: ce125...eba

Jeg fikk festeblødning ca 5-7 dpo, det kom som lyserosa spotting og pågikk ca i 2 dager. Husker ikke helt... Teste positivt nesten en uke etter forventet mens, men jeg trodde ikke på graviditet så derfor venta jeg såpass lenge med å teste. Hadde nok teste positivt flere dagen før jeg gjorde, for den var veldig sterk !

Anonymous poster hash: ce125...eba

Takk!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...