Gå til innhold

Hvordan sikrer du trampolinen mot vind?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her på Østlandet blåste trampolinen vår avgårde i høst. Den gjorde heldigvis ingen skade da den ble stoppet av hekken. I år skal vi sikre den, men hvordan? Hvordan sikrer du den?

Anonymous poster hash: 5b367...8a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst har vi sikkerhetsnett med store masker, dette koster litt mer,men da funker det iallefall ikke som seil i all den vinden her vi bor. Vi tjorer fast trampolinen, bardunerer den med tau og påler i bakken. Vår står samme sted hele tiden, vi slipper flytte den for gressklipping ol.

Skrevet

Ci pakker den sammen før høststormene og pakker den opp igjen nå i disse dager.

Anonymous poster hash: 45fa0...4c5
Skrevet

Ci = Vi

Vi bor på vestlandet.

Anonymous poster hash: 45fa0...4c5
Skrevet

Vi binder den fast i ett tre.

Anonymous poster hash: e2d9f...1c5

Skrevet

Vi har festet den til påler i bakken samt til en verandastolpe.

Skrevet

Vi bor på Vestlandet og trampolinen pakkes ned på høsten (ofte i hast en kveld de melder kuling), og fram etter påske.

Har 4 tunge sandsekker vi legger på når den står oppe. Kjøpte de på toysrus.

Anonymous poster hash: 7c977...1d9

Skrevet

Her var det flere gode råd. Sandsekker hadde jeg ikke tenkt på. Nå har jeg kjøpt armeringsjern 8 mm, som jeg skal bøye til en stor 'u', og bruke som en stor plugg. De kappet det opp for meg på Byggmakker, og prisen ble under 40,- for 8 stk. Håper bare det fungerer. HI

Anonymous poster hash: 5b367...8a3

Skrevet

Bor på Vestlandet.

Vi har hat store steiner og da mener jeg store. Kan si til dokke som knyter og graver ned påler og fester etter det. Så sier jeg korleis er trampolina bygd opp leis. Jo vinden reiv heiletranpolina og så føttene sto igjen.

Og siden det pakk nettet og hoppeduken vekk.

Anonymous poster hash: 66fb5...497

Skrevet

Vi bruker tau og svære armeringsjern som er stuka langt ned i bakken. Tar vekk nettet og duken når det er høst og setter opp igjen når det er vår.

Anonymous poster hash: d3593...88b
Skrevet

På toysrus får man kjøpt bolter til å feste den i jorden.

Det må vi gjøre også.

Vi var fullt opptatt sv bryllup og siste finish i fjor høst og da tok trampolinen seg bok en flyvetur haha. Uten sikkerhetsnett denne gangen, det gikk i stykker ved forrige flyvetur. Blåser utrolig mye her. (Ingen i nærheten som kan skades)

Anonymous poster hash: 88605...a08

Skrevet

Har bøyde armeringsjern, og her blåser det mye! Enkel og grei sikring.

Anonymous poster hash: 2f089...d99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...