Gå til innhold

Har ett tøft valg å måtte ta.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Føler at jeg sitter igjen med svarte-per uansett hva jeg gjør.

er nå gravid i 5 uke, ble gravid på pillen med en jeg har truffet det siste året ( ikke noe kjæresteforhold).

han vil ikke ha noe med barnet å gjøre, det viser seg også at familien min er imot at jeg får dette barnet.

er fra før alene med 2 barn i skolealder, men har alltid ønsket meg 3 barn så jeg ble jo glad for spiren etter sjokket hadde lagt seg. Men så kom reaksjonene fra de rundt meg, og det sårer.....

om jeg beholder, så vil ikke verken bf eller min familie vite om barnet :'-(

Fortvilet, redd og klarer ikke å føle noe for det lille som spirer i magen nå, føler at jeg blir presset fra alle kanter til noe jeg ikke vil....

Anonymous poster hash: 13239...b55

Anonymous poster hash: 13239...b55

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Dette er DIN kropp og DIN avgjørelse! Jeg synes absolutt du burde beholde barnet hvis det er det du ønsker.. Når barnet kommer, så vil ikke din familie ta avstand til verken deg eller barnet. Og om de likevel skulle gjøre det(som er høyst usannsynlig) så bor man heldigvis i Norge, hvor man har mange støtteordninger rundt seg. Du kommer ikke til å være alene. Lykke til :)

Anonymous poster hash: ae329...b22

• 2 måneder senere...
Gjest Angelstath

Jeg har det på samme måte med min fam. Jeg bor i utlandet og har ingen krav her...

Min bf vil ikkw ha barn nå.. For i hans kultur og fam så må vi da gifte oss. Vi er ikke klare for det. Vurderer faktisk å gå til hans mor å be om råd. Hun har mest å si i hans fam.

Det er ikke lett å velge!

Ønsker deg masse lykke til videre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...