afurnes Skrevet 30. mars 2014 #1 Del Skrevet 30. mars 2014 Hei. Jeg er en jente på 23 år som er snart ferdig med 2.året mitt ved grunnskolelærerutdanningen 1.-7.trinn ved Høgskulen i Volda. Jeg har tidligere jobbet to år på en skole/SFO i Asker, og har vært "nanny" for en familie i Volda. I ordet "nanny" legger jeg vekt på henting på skole, arbeid med lekser, matlaging, diverse husarbeid (hvis ønskelig), aktiviteter med barna.Jeg er bosatt i Vollen i Asker, med gode uteområder i nærheten (stor hage, lekeplass og kort vei til barnehager/skoler og sjøen). Jeg er positiv og blid, engasjert, omtenksom, kreativ og så liker jeg å være ute i naturen. Jeg har mulighet til å jobbe fra 16. - 30.juni, og fra 7.juli og utover. Hvis dere skulle være interessert så er det bare å ta kontakt, så kan vi møtest for å bli bedre kjent:) Referanser taes med da. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144131245-%C3%B8nsker-du-dagmammabarnevakt-i-sommer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørnen84 Skrevet 2. mai 2014 #2 Del Skrevet 2. mai 2014 Hei. Jeg er en jente på 23 år som er snart ferdig med 2.året mitt ved grunnskolelærerutdanningen 1.-7.trinn ved Høgskulen i Volda. Jeg har tidligere jobbet to år på en skole/SFO i Asker, og har vært "nanny" for en familie i Volda. I ordet "nanny" legger jeg vekt på henting på skole, arbeid med lekser, matlaging, diverse husarbeid (hvis ønskelig), aktiviteter med barna. Jeg er bosatt i Vollen i Asker, med gode uteområder i nærheten (stor hage, lekeplass og kort vei til barnehager/skoler og sjøen). Jeg er positiv og blid, engasjert, omtenksom, kreativ og så liker jeg å være ute i naturen. Jeg har mulighet til å jobbe fra 16. - 30.juni, og fra 7.juli og utover. Hvis dere skulle være interessert så er det bare å ta kontakt, så kan vi møtest for å bli bedre kjent:) Referanser taes med da. Hei, Dette hørtes interessant ut. Er det mulighet å få nr ditt, slik at man kan høre litt mer om dette? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144131245-%C3%B8nsker-du-dagmammabarnevakt-i-sommer/#findComment-146333652 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå