Gå til innhold

Emmaljunga?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vogna er bestilt :hyper: :elsker:

Kom inn å så vogna vi har valgt oss ut i dag, og vi ble varme om hjertet beggeto♡

Vi har sett på sååå mange vogner, men ingen ble bedre enn den vi så på aller først ♡ Det måtte bare bli Emmaljunga mondial edge duo med sports chassi understell elsker den vogna :hjerter:

Gleder meg til å trille Lykkespiren vår i den. Det er min alle første flunka nye babyvogn :) Alltid kjøpt brukt før men, IKKE denne gang med nr 4 :)

16352FDD-4A6F-4E36-A1AF-0CAD5CC53469_zps

Endret av Lykkespiren<3
Skrevet

Gratulerer med super vogn! Dette må vel være ett veldig bra valg. Skjønner at du gleder deg til å trille denne😀.

Skrevet

Kom inn å så vogna vi har valgt oss ut i dag, og vi ble varme om hjertet beggeto♡

Vi har sett på sååå mange vogner, men ingen ble bedre enn den vi så på aller først ♡ Det måtte bare bli Emmaljunga mondial edge duo med sports chassi understell elsker den vogna :hjerter:

Gleder meg til å trille Lykkespiren vår i den. Det er min alle første flunka nye babyvogn :) Alltid kjøpt brukt før men, IKKE denne gang med nr 4 :)

Ååååå en sånn vogn vil jeg også ha ! Emmaljunga har absolutt de fineste vognene. Gleder meg til vi og skal bestille, blir vell om noen uker tenker jeg :)

Skrevet

Ååååå en sånn vogn vil jeg også ha ! Emmaljunga har absolutt de fineste vognene. Gleder meg til vi og skal bestille, blir vell om noen uker tenker jeg :)

Føles utrolig deilig at det endelig ble gjort :) som om at noe i alle fall er på gang med denne innkjøpslisten vår hehe :)

Skrevet

Er det fargen Navy Lykkespiren? Det var en flott farge, nesten så jeg heller vil ha den enn den i skinn :) også er den vell noe billigere enn de i skinn ? Tror hun i butikken sa så...

Skrevet

Noen her som har erfaring med emmaljunga mondial duo eller Deluxe vognen? Det står mellom disse to vognene. Er vårt første barn, og jeg har ønsket meg emmaljunga så lenge jeg kan huske :) koste hva koste vil.

Har hørt at hjulene på Deluxe er dårlig i snøen? Hvis det stemmer, så er det veldig synd da hjulene er det som gjør vognen så fin og spesiell.

3675-4-em2014-18431.jpg

Skrevet

Noen her som har erfaring med emmaljunga mondial duo eller Deluxe vognen? Det står mellom disse to vognene. Er vårt første barn, og jeg har ønsket meg emmaljunga så lenge jeg kan huske :) koste hva koste vil.

Har hørt at hjulene på Deluxe er dårlig i snøen? Hvis det stemmer, så er det veldig synd da hjulene er det som gjør vognen så fin og spesiell.

3675-4-em2014-18431.jpg

Vi har brukt mondial med classic chrome understell i 2år. Fungerer fint på vinter, men vær obs på at man må tørke av snøen og helst skylle hjulene innimellom for at de ikke skal ruste pga saltingen ute. Jeg klipser bare av hjulene og skyller de i dusjen innimellom. Børster av vognen med kost ute etter hver tur på vinteren og kjører den inn i gangen med varmekablerppå gulvet så den tørker ordentlig.

Anonymous poster hash: 76a68...5a5

Skrevet (endret)

Er det fargen Navy Lykkespiren? Det var en flott farge, nesten så jeg heller vil ha den enn den i skinn :) også er den vell noe billigere enn de i skinn ? Tror hun i butikken sa så...

Ja det er Navy :) <3

Og den er nok rimeligere enn skinn vil jeg tro, men vet ikke sikkert 😉

Endret av Lykkespiren<3
Skrevet

Husk at Emmaljunga har sommerstengt, så der er det null produksjon på sommeren. Vi fikk vite at siste levering derfra ville være i slutten av juni, og da kunne det være veldig utplukket av farger i stoffene man kunne velge i.

Anonymous poster hash: fcbe3...0a2

Skrevet

Off ja, må nok bestille med en gang jeg har kommet hjem fra påskeferie ! Men har plutselig blitt så usikker på om jeg vil ha Emmaljunga Mondial, eller Edge Duo ? Noen som har erfaringer ? De er jo så å si nesten helt like, bare Edgen er bitte-litt mindre tror jeg... Æsj, for et dilemma :P Det blir uansett en av dem ! :)

Skrevet

Man kan vel velge mellom alle understellene på begge to? Men det er helt klart det på bildet som er finest på Deluxe, er ikke like fint med de svingbare hjulene på den :P

Ellers er vognene helt like egentlig, bare fargene som er forskjellen. Hvertfall som jeg har skjønt det, har venninner med begge typer og har Duo selv :)

Skrevet

Vi var og kikket for første gang i dag, og falt mest (tror jeg) for Edge av de de hadde inne i butikken. Syns det virket tungvindt med de faste hjulene i svinging, selv om jeg egentlig hadde tenkt at vi skal ha faste hjul. Noen som har erfaring med svinghjul foran om vinteren? Damen i butikken sa det bare var å låse de hvis de føltes vinglete. Så mye å velge mellom! Og som jeg gleder meg til å ha valgt :) 

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har en 3 hjuling fra før med låsbart fremhjul, men det er en quinnyvogn. Er deilig å kunne låse fremhjul enkelt etter behov som under enkelte snøforhold :)

Skrevet

Hadde svingbare på min Emmaljunga. Forferdelig på vinteren og drøm på sommeren. Eller litt vinglete.. Smak og behag tror jeg! Låste hjulene på vinteren, men ble ikke like solid for det! Nå skal jeg kjøpe ny, så da kan jeg velge :P Knis. Men minstegutten må ha vogn hvertfall en sesong til!

Anonymous poster hash: 770d0...39a

Skrevet

Vi fikk prøve en vogn med faste hjul i helga og det var helt greit, så da går vi nok tilbake til plan a. Det kan bli ganske mye snø og slaps her vi bor. Må ned igjen i butikken og se en gang til, men tror vi har bestemt oss for Emmaljunga Edge med classic chrome understell. Brun eller grå farge tror jeg :)

Skrevet

Vi har bestemt oss for Emmaljunga City Cross, 2014 modellen, i light grey. Gleder meg som en unge til den kommer i hus!! :)

Skrevet

Hvis noen er interessert så selger jeg vår Emmaljunga Nitro City (svingbare fremhjul).

Brukt såvidt i 10mnd ca og fremstår helt fin. Ingen slitasje etc. Den er uten bag, men tror alle Emmaljungabag'er (med klikksystem) passer til den :) (mørk grå).

Har så mange vogner. Har solgt en allerede, hehe.

Beholder mountain buggyen, men kjøper ikke bag til den for bag'en er så fryktelig liten.

Tror det blir TFK denne gangen. Bag'en der er lang og romslig.

Skrevet

Da har vi helt spontant kjøpt vogn ! :D Ble Emmaljunga Edge Duo "Limited Edition" i fargen svart. Kjempefornøyd ! Nå er det bare å håpe på at sommeren går fort, sånn at mini snart kan begynne å bruke den. Så nå står den på barnerommet og frister meg :P årrrhh, ca 16 uker til termin<3

Selv om jeg ikke har fått brukt den enda, så kan jeg anbefale den! Masse geniale løsninger, stødig, solid med store gode hjul. God demping hadde den og. Eneste er at man bør ha stasjonsvogn eller større bil, for det er en stor vogn. Men ikke tung syns jeg ! Ble positivt overrasket over at den var så lett :)

http://ibaby.net.ua/uploadedImages/11563.jpg   , omtrent helt lik til denne :)

Skrevet

Denna videoen syntes jeg var fin. (Emmaljunga)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fdhJjGxqL_U

Anonymous poster hash: 1ec1e...b3b

Ja den er kjempe fin! Var enten denne eller Edgen det sto mellom for min del, men landa til slutt på Emmaljunga Edge Duo :) Vognene er omtrent helt like, geniale begge to spør du meg. 

Syns også det er veldig bra av Emmaljunga å legge ut videoer av hvordan man skal "bruke" vognen, greit hvis man skulle glemme hvordan man gjorde ditt eller datt :)

Skrevet

Ja, så nå at jeg var anonym av en eller annen grunn. Kommer fra 1 trimester :)

Alltid visst at jeg skulle ha den vognen :fnise:  Jobbet i barnehage i mange år å lært hvilke vogner som er praktiske og kjempe gode å bruke. Emmaljunga er best :)

Skrevet

Ja, så nå at jeg var anonym av en eller annen grunn. Kommer fra 1 trimester :)

Alltid visst at jeg skulle ha den vognen :fnise:  Jobbet i barnehage i mange år å lært hvilke vogner som er praktiske og kjempe gode å bruke. Emmaljunga er best :)

skal også ha den, bare med annet understell:D

Skrevet

3675-4-em2014-18431.jpg

Jeg har denne nydelige vognen, men valgte classic chrome understell fordi jeg hadde hørt at deluxe-understellet er vanskelig å manøvrere med. Hun på butikken sa også at det var noe vanskeligere enn de vanlige. Det er veldig fint da, men vogna er vakker også med classic chrome. Har den til utstilling i gangen nå og bare venter på å få ta den i bruk ;)

Skrevet

3675-4-em2014-18431.jpg

Jeg har denne nydelige vognen, men valgte classic chrome understell fordi jeg hadde hørt at deluxe-understellet er vanskelig å manøvrere med. Hun på butikken sa også at det var noe vanskeligere enn de vanlige. Det er veldig fint da, men vogna er vakker også med classic chrome. Har den til utstilling i gangen nå og bare venter på å få ta den i bruk ;)

Legg gjerne ut bilde hvis du orker det :) står mellom denne og den vanlige mondial duo. Synd det med hjulene, da det er det som gjør vognen så fin :/ har hørt at hjulene ikke er bra i snøen (venter i oktober)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...