Gå til innhold

Slutte med godteri og potetgull.. utenom helgene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer spiser ofte godteri og potetgull på man-fre. Noe vi vil slutte det.. Bare på lørdager.

Vi slutta med brus for litt siden, så nå gjenstår det andre tullet også....

Tips? :P :P

Anonymous poster hash: 64c83...f49

Fortsetter under...

Skrevet

Ikke kjøp inn. Det man ikke har i hus, kan man ikke spise.

Skrevet

Jo, det veit jeg. Men har lett lyst på litt lakris eller litt sjokolade på kveldene ellers.. og da er det lett å springe ned å kjøpe... :o

Anonymous poster hash: 64c83...f49
Skrevet

Ingen gode tips egentlig.. Var selv totalt junkie før, spiste godteri hver eneste dag. Måtte bare være skikkelig streng med meg selv. Gå målrettet forbi godteriet på butikken. De første 2-3 ukene kunne jeg ikke unne meg NOE, ikke engang i helgene, for da kom det daglige suget tilbake. Måtte kutte helt. Så forsvant suget totalt, kunne sitte å se på kjæresten kose seg uten at det fristet i det hele tatt. Nå får jeg suget innimellom, men ikke på langt nær så ofte som før :) Vet at hvis jeg unner meg noe, så for jeg lyst på mer og med dagene etter, så for meg er det best å kutte nesten helt.. Vær streng med deg selv. Hvis du skal kose seg på lørdager, kjøp inn bare litt- ikke nok til at det er igjen til søndag, for da er det på'n igjen!

Anonymous poster hash: eb98c...1c3

Skrevet

Det tar 21 dager å avvenne en uvane. Klarer dere 21 dager, er søtsuget borte- problemet løst ;) og som hun over skriver, ikke ha søtsaker og chips i hus.

Anonymous poster hash: 9e66a...12f

Skrevet

At voksne mennesker som vet bedre spiser sånn dritt midt i uka skjønner jeg virkelig ikke. Hva er det slags tips du trenger? Er du fysen på kvelden så spiser du noe sunt!

Anonymous poster hash: 7a065...8f6

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...